• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Mi-is

god morgon tjejer!
    det där med ring ja, det hålls fortfarande hemligt för mig, min m2b vill överraska...likadant är det med bröllopsresan (vi åker till thailand i vinter och skulle ha åkt till rom en långhelg) som han nu har bokat till okänd destination och som han vill ge mig som morgongåva...mmm,ja, han är mysig!
    det skall bli spännande att läsa på måndag, om någon blivit hippad! man är ju aldrig säker som bekant är
    HanOchJag,
    det är alltid trist med tjafs, känner igen mig lite där eftersom "vår" bestman ofta är lite seg i starten och ännu inte har börjat fundera på svensexa...hmmm, nåja, man får hoppas på det bästa!

åker på en liten semester nu (ner till familjen i halmstad) men skall försöka kika in ett par gånger och se hur det går för alla!!!

stora kramar

• madelyn

Mi-is,
    Vilken snäll m2b du har! Jag vill oxå bli överraskad med hemlig resa

• Rockbröllop

HanochJag:

En fråga till Dig!! Du syr alltså allt det där själv??? Jag brukar oxå sy lite, tänkte om jag kanske skulle ge mig på det oxå!!! Eller mamma... men hon har ju min brudklänning o sy!!

Vart har du fått mönster till den?? VAD DUKTIG DU ÄR!!!

Helenkl:
    Min M2B har gjort en egen låt till mig (han är musiker) som han vill sjunga på bröllopet, men jag vet inte om jag fixar det, ska jag stå helt själv därframme när han sätter sig på sin pall för att spela gitarr o sjunga?! Då kommer jag tjuta ner mig totalt! VAD MODIG du är!! HElt otroligt, beundrar männiksor som är så duktiga!!

Mi-Is:
    Vilken himla gullig kille du har, va??? Fantastiskt!!!

Madelyn:
    Så du har aningar om hippa i helgen alltså?? Fniss..... :D:D:D

Ang. min hippa så exploderade en tjejkompis till mig igår, en utav tjejerna är med o vill bestämma fast hon inte är med i "planeringsteamet"... Allt är en väldigt lång historia men jag blev grymt sviken av henne för några år sen. Efter det har vi bara haft flyktig kontakt..

Känns så trist eftersom man vill att dom andra tjejerna, mina tärnor t ex ska ha denna tid som en rolig planeringstid o inte bli "störda" av sånt här, lätt att det blir tråkigt för dom då. Ja, jag vet inte... det blir säkert skitskoj ändå:)

• Eppika

Vad kul med alla m2b:s som överraskar er med sånger, resor och presenter Får se om min har snappat upp det där med morgongåva överhuvudtaget

• Rockbröllop

Hahahahaaa..EPPIKA. Ja, tror faktiskt inte att man har gjort det... måste nog börja lägga in lite gliringar nu!!! :D

Jag ska ge secret box... min systers f.d pojkvän ska fotografera...brrrr, pino!!!

• helenekl

madelyn; ja jag vet inte vad jag har gett mig in i men jag får göra som när jag sjunger på pubar osv; gå in i en roll eller nåt! :) jag ska sjunga From this moment med Shania Twain......fast på svenska samt All i ever do med Anders Johansson.

hjääääääälp! ;););)

• helenekl

Rockbröllop: ja, o här blir det tvärtom; JAG som sitter på en pall o sjunger! ;) ja fy fasen....hade han gjort nåt sånt hade jag nog dött jag med! mamma sa att vi måste vara vända mot varandra med våra profiler mot gästerna så inte bara HAN syns för om han börjar gråta av det laddade ögonblicket så är det schysstare (!?) om man ser även mig! ja jösses, snart är vi där!

• helenekl

Rockbröllop: hahahaha, jag ska med genomgå en pinsam secret box! vad gör man inte för den man älskar!?! :):):)

• Ida-maria

Ja, inte blir det jag som blir hippad i helgen. Jag ska jobba hela långa helgen!

Idag är det 50 dagar kvar!

• Rockbröllop

HJÄLP...ere bara 50 dagar kvar? Fiii tusan, går det inte lite väl fort nu...

Ingen som fått kalla fötter än?? (Fast de e varmt :D:D:D )

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)