Inlägg från: Duchess |Visa alla inlägg
  • Duchess

14 juli 2007

Kul att det börjar bli många här! Jag ska iväg och fixa litegrann ikväll, sen tänkte jag skriva lite mer här :)

• Duchess

örebroare:

Jag har ju sett lite mera bilder på den lokal ni funderar på, och jag röstar verkligen på att ni håller fast vid den om det går att lösa på vettigt sätt med cateringen. Den verkar vara jättemysig!

Om jag inte minns fel ska lightfish gifta sig i Stockholm och gabbies i Västerås. Örebroare gifter sig i.. örebro? :) Själv gifter jag mig i Linköping.

Men ni andra? pruppa, Mathias älskling, Elisabeth hjärta Christian, Rya 2007?

• Duchess

Det ÄR knepigt med lokalfrågan. Vi kikade på massor av lokaler innan vi bestämde oss - först på internet, sedan IRL. Jag läste också tipsen i gamla Linköpingstrådar om olika lokaler. Det kan ta tid att hitta rätt...

Nåja, hoppas det löser sig för alla 14 julibrudar! Det borde finnas bra lokaler åt oss alla runtom i Sverige :D

• Duchess

Jag är med! :D

Lightfish, Sthlms innerstad, kyrkligt (kyrka kommer snart ;) )
    Gabbies, Västerås, Skerike kyrka
    Duchess, Linköping, ev. Veta kyrka

• Duchess

örebroare:

Hoppas det går bra för dig! Hör av dig och berätta hur det går :)

• Duchess

Hej Bruden2007, och välkommen!

14 juli är ett strålande val av bröllopsdag! Jättemånga väljer 070707, och den dagen kan det vara svårt att få tag på florist, frisör, transporter mm eftersom så många gifter sig. Dessutom kan gästerna tvingas välja mellan två eller fler bröllop.

Som extra bonus kommer det alltid att vara flaggdag på vår bröllopsdag, dvs ingen risk att man glömmer bort sitt jubileum :)

• Duchess

Klart lightfish ska ha en gubbe!

Lightfish, Sthlms innerstad, kyrkligt (kyrka kommer snart ;))
    Gabbies, Västerås, Skerike kyrka
    Duchess, Linköping, ev. Veta kyrka
    Örebroare, Örebro, Fellingsbro kyrka
    Pebbles, Stockholm, Seglora (prel.bokat i väntan på rätt festlokal...)
    Bruden2007, Tygelsjö (utanför Malmö Tygelsjö kyrka

• Duchess

Jag vill gärna se! :)
    Du kanske har kvar min mailadress...?

• Duchess

örebroare:

Nu blir jag ju nästan avundsjuk! Det ser ut som en större och ännu finare version av den lokal vi bestämt oss för (måste vara ett tecken på god smak ;)).

Känns det i magen som att det är rätt, så slå till och boka!

• Duchess

Pratade just med m2b, som varit och hämtat min klänning. Han tar med den till mig på torsdag! :D

Svar på tråden 14 juli 2007