Inlägg från: Örebroare |Visa alla inlägg
  • Örebroare

14 juli 2007

Ja, men det känns lite konstigt för mej att först vara där som gäst och sedan ha min egen bröllopsfest så kort tid efter, skillnad om vi hade varit först, då hade det inte varit något problem! Men vi har inte bestämt oss än, vi får se hur vi gör, så himla mycket svåra beslut det här med bröllop!

• Örebroare

ha det så trevligt och om jag inte sagt det förut, välkommen till den här tråden!

• Örebroare

Hej Elisabet hjärta Christian , välkommen hit! Nu börjar vi på att bli riktigt många 14-juli-brudar! Vad kul!

Hur ser din klänning ut? Vad är det för modell?

• Örebroare

Elisabet hjärta Christian :
    Det är ju verkligen ett helt sjukt bra pris! Och trivs du med den, så varför inte? Jag har också provat en väldigt enkel klänning, det kan vara väldigt vackert, fast jag föll ju för den som var lite mer exklusiv...

• Örebroare

lightfish:
    Välkommen hit, klart du ska stanna i den här tråden!!! hur kommer det sej att ni bytte datum?

pruppa:
    välkommen hit du också! Wow vad mycket ditt liv kommer förändras nästa år om du dessutom ska ha barn! Är det ert första? Stort grattis!

Hur långt har du kommit i planeringen?

• Örebroare

Duchess, vad kul att du är här, det var längesen tror jag, synd att vi inte va inne samtidigt igår.

Vad kul att ni ska förlova er snart! Håller tummarna för att det blir en underbar förlovning och precis så romantisk som ni vill ha den! Och va härligt att åka till Grekland, jag var där i maj, vi åker nästan varje år - jag älskar Grekland!

Ha det så jättebra på semestern nu då, glöm inte passet och ringarna! Ser fram emot att höra allt och se alla bilder när ni kommer hem!

• Örebroare

lightfish :
    Du är nog som dom flesta här, som hänger här inne i över ett år innan vi ska gifta oss - KONTROLLFREAK!!!

• Örebroare

Ja, det är klurigt det där, man vill ju helst att man ska vara det enda paret i släkten och i bekantskapskretsen som gifter sej nästa år.. men det är ju svårt att veta vad de andra tänkt. Jag har en barndomskompis som gifter sej 1 och 1/2 månad innan oss och M2b har tre förlovade kusiner som kan tänkas snart ställa till med bröllop...

bara att hålla tummarna! Och hoppas det känns bra för er nu med 14 juli!!!

• Örebroare

Hur går det för er allihop? Semestrar ni för fullt, jobbar ni eller hinner ni med något bröllopsplanerande?

• Örebroare

Gabbies!
    Nej, är det sant! Hur ser den ut och får man fråga vad den kostade?
    Skönt att du har bokat hotellrum, vart blir det då?

Svar på tråden 14 juli 2007