Inlägg från: Örebroare |Visa alla inlägg
  • Örebroare

14 juli 2007

Det var verkligen annorlunda, häftigt! Att gifta sej i en ruin alltså.

Vart bor du nånstans? TÄnkte om vi kan hjälpa till och tipsa om nån lokal?

• Örebroare

Vi ska ha trerättersmiddag, massa underhålllning och sen tårta. Men vi funderar på om vi sen (det kommer nog ändå va ganska sent) avrundar middagen och låter äldre, trötta, små gäster åka hem om de vill. Sen röjer vi lokalen ohc så blir det dans och fest för de som vill och orkar! Vad tror ni om den idén?

• Örebroare

ja, ingen borde ju ta illa upp eftersom det är frivilligt att lämna festen, men de som känner att de behöver åka hem får inte dåligt samvete för det!

• Örebroare

lightfish:
    Ska du iväg och prova klänningar idag? Vilka butiker ska du till isf?

Och vad ska du börja plugga?

• Örebroare

Håller tummarna för dej då! Både för att du ska komma in på utbildningen och för att du ska hitta din drömklänning!!!

Får man fråga hur gammal du är? Det är alltid intressant att veta, när man skrivere så här med folk tror man att man är så lika med allt, fast det är man ju oftast inte!

• Örebroare

Jag är 21 och min blivande också. Han jobbar som IT-tekniker på ett företag här i Örebro, men har haft kontakter med ett företag i USA. Den första sept börjar han jobba för dom istället och ska bli Europaansvarig!!! Häftigt!

Och vi har nyss köpt vår första bostadsrätt, känns så himla spännande. Dom har inte börjat bygga än, men det är prel. inflyttning 1 februari, så vi har mycket att se fram emot nästa år!!!

Ibland kan man ju sitta och skriva inlägg och känna att "vi är nog ganska lika" och så plötsligt skriver hon "Ah, jag blir galen på min 14-åriga dotter, hon går mej på nerverna! Har du barn?"

Det är ju häftigt att man kan prata med så olika folk, men det är ju skönt som med dej när man är i ungefär samma ålder och ungefär samma fas i livet!

• Örebroare

Ja, jag håller med. Jag har tre yngre syskon, den minsta är 11 år (och vi är helsyskon allihop!)

Jag tycker också det är intressant med barn, men jag är nog mer intresserad av mindre barn, har nog tänkt att jobba med dom i framtiden!

ja, det känns jättekul med bostadsrätten, den ligger väldigt fint också med nära till skogsområde, motionsslinga och området omrking är mkt nybyggda, designritade hus och så! Dessutom är det bara 15 min till centrum om man promenerar!

Men det blir mycket beslut, tapeter, alla tillägg och möjligheter till förändringar i lgh och sen alla nya möbler vi vill ha förstås!!! Precis som om man inte redan hade beslutsångest över alla miljoner beslut man måste ta med bröllopet!!!

Men det är härligt!

• Örebroare

Hur går det för alla blivande brudar? Vi har inte hört av Duschess, Trollungen, Gabbies mfl på ett tag! Hur har ni det?

• Örebroare

Gabbies: vart har du varit, på semester?

• Örebroare

Duchess :
    Välkommen tillbaka! (både hem och hit! ) Har ni haft det bra? Du måste berätta allt om förlovningen, blev det som ni hade tänkt er? Och visst var ni där med era familjer, inga släktfejder???

Svar på tråden 14 juli 2007