• Buslinna

Rajraj under mens?

Blev lite nyfiken - hur är det med sex under mens? Hur vanligt är det att kvinnan eller mannen inte vill ha sex just då på grund av att de har mens?

Min sambo vill exempelvis inte alls under mensen. För min del är det okej under de allra sista dagarna av mensen, med kondom, men det är ju bara till att respektera min sambos tycke på den punkten. :)

• Svar på tråden Rajraj under mens?
  • tattar-Emma

Tampongsex har jag aldrig hört talas om (iaf inte penetrerande sex), däremot tvättsvampsex... tampongen ger ju inte alls efter och går inte att utnyttja sidledes, eller?

• pickolina

Jag använder antingen mini eller normal. Som sagt, vi tjejer är väldigt flexibla där inne och varken jag eller killen ens märker tampongen. Jag har testat... Jag har haft det med flera olika killar och flera gånger har de inte ens vetat om det... :) Fungerar alldeles utmärkt!

• Buslinna

Men, antar att trådarna åker in då? Förstår dock av ditt första svar att de isf inte är svåra att få tag i igen...

Med eller utan kondom? :)

• pickolina

Utan kondom...

Flera av gångerna har jag faktiskt stoppat in trådarna redan innan, för att killen inte ska märka något... *s*

Första gången jag hade sex med tampongen inne så var det lite knepigt att få ut den men efterföljande gånger har det inte varit några som helst problem, bara man slappnar av för man måste ju in och få tag i själva tampongen med fingarna, om man inte får tag på snörena... *s*

• nenne78

my god! elastic girl!

jag ä också tokk*t de dagarna men vill undvika motorsågsmassakersplatter - men pickolina ger ju ett bra tips här... Fast gör det inte ont? för tappen är ju inte så skön att stöta till, om man säger så...

• nenne78

pickolina

förlåt, jag tänker så visuellt ibland och jag förmodar att du inte beöver kränga in hela handen

• Buslinna

Mycket intressant. *antecknar* Tänk om man skulle kunna ha sex då! Vore ju super...

• pickolina

Nej det har faktiskt aldrig gjort det... De två första killarna jag gjorde det med var inte så välutrustade så jag var lite osäker hur det skulle fungera med en lite "större" kille...men det var inga som helst problem det heller... :)

Alltså, min teori...om man ska bli lite detaljerad... Så om man känner med fingarna så känner man ju tappen och sedan är det som fickor på sidorna...jag har en känsla av att tampongen trängs åt ena sidan och killen tränger in på andra... Min egna lilla teori i alla fall... *s* Hur som helst, jag är annars väldigt känslig och gillar inte att ha sex med för "stora" killar just pga att jag får ont i magen när det stöter till tappen hela tiden...men jag har som sagt aldrig fått problem av att ha sex med tampong inne....så för mig har det fungerat perfekt!...

• pickolina

nenne78

*LOL* Nej det skulle jag aldrig klara...två fingar räcker gott! ;) :D

• nenne78

ja, se de där fickorna. Jag har alltid undrat vad man ska med dem till *s* Där har vi svaret!

Svar på tråden Rajraj under mens?