• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • sk@lman

halojsan halojsan.. här sitter jag och försöker plugga makroekonomi ohc nej det går inte bra! in i hel**tets svårt och jag hatar det!! buhuuuu jag gråååter! näe inte på riktigt.. jag har juh ett hårt skal och kan inte gråta :D
    hörni vad är det som hänt idag då? någon som t.ex. halkat på en grön bananskal?

• sk@lman

nähe det är ingen som vill kommunicera med mig.. kanske är alla och äter bananer för fullt .. e-tuna sover nog i sin tält mitt i nowhere.

• ninjan

usch! jag halkade på en jättestor snorkråka idag! Det är därför jag inte skrivit förr, har nämligen legat avsvimmad! ... När jag tänker efter så såg den där snorlobban ut som en skalman..hmmm....

• sk@lman

fy fan kan man komma och vara mer taskig.. du jämför mig med en snorkroka!!! jesus rätt åt dig att du snubbla på den och svimma.. du kunde juh fortsätta vara avsvimmad

• ninjan

voi vittu!

hehe! skalman, du din skalliga man! Nu e du allt grön av avund, för att jag kunde två finska ord, och du bara ett!!

• Meddelande borttaget
  • sk@lman

hahahha.. eller inte.. jag kan nog ett par mer finska ord än du ;)

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla