• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • Mia81

Nu måste jag hem å vattna mammuten. Vi ses igår tjejer, killar, katter, hundar, marsvin, stakar osv...

• E-tuna

Jahaja...ingen har varit här på drygt en timme...det bevisar att ni alla andra har suttit och snackat stakar på arbetstid som igentligen inte var fritid eftersom det var på arbetet...Har man tid över på arbetet att snacka tid så kan det gå över tiden som då blir övertid vilket man inte borde ha tid med efter sin arbetade tid eftersom man då tar tid av sin fria tid...har man tid till det???

• Meddelande borttaget
  • sk@lman

e-tuna du och tiden ni är bästisar eller hur. jag var tvungen och åka till ica maxi och köpa bananer!!! FOR REAL! ska juh sååå äta bananer med choklad .. mmmm nice va ? e ni avisar? va va va?? jesus .. vad e det du gör då e-tuna? vad ? berätta då? vad fan säg då?

• E-tuna

Tid är bäst...vi är bättre än bra bästisar.
    Jag gör ingenting just nu...det börjar bli ganska mörkt här i öknen och då måste man sitta inne fast inte på en pinne, bara om man har besök av en finne- och det har ju inte jag.
    Då kan man sitta ute och titta på något man ialla fall tror sig se, som kanske igentligen inte finns- fast det vet man bara om man upptäcker att man tänker på det...

• E-tuna

...sitter inte hönor på en pinne?

Pinnhöna heter dom men det kan ju inte vara samma sak som en spätta...rödspätta!
    Vem av oss var det nu som tillhörde ett gäng HD-åkare? Men då är ju inte jag någon spätta fast jag är röd, eller?

• E-tuna

Nä...nu ska jag gå och byta nick så att jag blir anonym!!

• sk@lman

du ska inte bli anonym hur ska vi veta då vad du heter.. jag har precis kollat vart du bor i eniro och juh nu tror jag hittar hem till din tält så du kan ha besök av en finne och kan vara ute och se det du tror du ser.. kanske en hoj åkande mia eller nånting..

visst är vägbeskrivningen: ta höger från kaktusträdet, därefter följer du vägen tills du kör förbi pingvinfarmen och sen vänster från mammutarna och höger förbi bananplantaget och sen bakåt tills du möter en gående tält?

• sk@lman

nuuuuuuuuuuuuu skaaaaa viiiiiiii fiiiiiiiirrrraaaaaaaa vårat 200:nde inlägg!
    grattis tjejer vi har kommit till två hundra helt meningslösa, helt onödiga inlägg utan att bli anmälda :d:d:d:d:d

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla