• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • E-tuna

Det kan inte vara bra för själen eller ditt skal att vara så där snäll.....Du måste behålla hårdhetsgraden som finns naturligt hos din art...Tänk om en mammut kommer och trampar på dig när du befinner dig i bananplantaget där du inte syns trots att du finns...Det skulle ju vara tråkigt

• sk@lman

tro mig jag syns för att jag är grön och bananplantager är väl svarta med röda ränder?

• Mia81

Nä tjejer, nu tycker jag att vi har kommit från ämnet liiite för många kilo. Det här är ju trots allt en bt-träffträd.
    Skriv upp er på listan när ni kan vara med.
    14 maj förra året
    Julafton om tre år
    Nästa stjärnfall

Jag kan alla dagar

• sk@lman

och dessutom brukar jag ha en gul hatt också på mig som måste synas för en mammut.. hmm blev lite orolig här om jag inte kan gå till mitt bananplantage ikväll.. .men om mia kan hålla sin mammut kopplad så tror jag inte att någon annans mammut hittar dit och kan trampa på lilla mig

• Meddelande borttaget
  • E-tuna

Det beror på i vilken ände av bananplantagets yttre spets som vetter mot yster...Där kan det variera lite i färg...fast det är riktigt skalman- du är alltid grön, vilket bananplantage du än befinner dig i...när du väl syns trots att du inte finns, menar jag.

• sk@lman

jag kan inte nån av dina dagar.. tyvärr.. men jag kan däremot

igår
    dagen före igår
    dagen när hararna hoppar ur från puskarna ohc gamla häxor kommer fram med kvistar.. den dagen kan jag
    dagen innan jag föddes
    dagen efter jag blir handikappad (= död) undra om det var samma sak ?? kanske inte?

• sk@lman

och sen kan jag alla dagar ingen annan kan

• Meddelande borttaget
  • E-tuna

Ja du Oms...jag håller med dig.
    Nu kan det ju vara så att vi alla har missuppfattat det där med traktorn...Det var ju kanske så att hon låg med praktikplatsen på gatan och vi vet ju varken var den, traktorn eller gatan gick på så det kan ju ha blivit hur flummigt som helst...

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla