• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • sk@lman

e det inte.. men gud vad jag fått allt uppochner.. noterar i den viktiga bruna boken gjord av blåa fjädrar plockad av en häst .. och inte vilken häst som helst utan unicorn

• Meddelande borttaget
  • Mia81

oms, bananer funkar till allt

• E-tuna

Wow vilka bra arbetstider man har när man är flodhäst!
    Jag ska lägga in om att få göra ett könsbyte...Jag tror jag ska bli flodhäst och jag kommer ju att få världens bästa plats i vårdkön och operationen kommer att betraktas som en löneförmån!
    Usch vad bra jag har det!!!!!
    Nu är ni sjuka med avund, va...

• sk@lman

varför btw heter man oms .. omsättning? oehört manlig stina ? olik miljoner stenar?

och e-tuna vad kommer det från? måste vara förkortning av tunafish .. köpt från ebay eller? har jag helt fel? kan jag väl inte ha?

mia81 .. du måste bara helt enkelt älska heineken!

• Meddelande borttaget
  • E-tuna

Oms...ja inte botas det med tandborstning i alla fall...

• Mia81

koka dyslexin tillsammans med friterade bananer i 3-5 veckor

• sk@lman

näe inte i den blå det har jag skrivit i min röda bok gjord av strandbollar som har studsat en gång på en död orm (död = inte samma som handikappad)

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla