• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • sk@lman

och du den söta.. och mia den klantiga.. vad är Oms då?

• E-tuna

Har jag en katt?
    Katten, också, det visste jag inte...Då är det ju en till som måste ha mat?

• sk@lman

hör ni jag ska vara rolig och ge varje dag till er mina vänner dagens citat... juh bara en per dag .. ni får inte fler hur mycket ni än tigger.. så get along med det!

här kommer dagens citat: Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas

• E-tuna

Oms verkar vara väldigt berest i både tidningar, traktorer och praktiska platser...Därför tror jag att hon är en cirkusartist.

• sk@lman

mm det verkar logiskt.. en cirkusstjärna.. hon kanske jobbar som elefant på cirkus och får bananer som belöning varje gång hon får en bra läte av sin trut som hon håller i munnen med sina TÄNDER .. det lät som ett roligt jobb.. jag kanske skulle börja jobba som det, näe inte elefant .. hellre en noshörning eller flodhäst.. kankse tom. en buffalo

• E-tuna

Ska vi hålla på med sånt trams som citat...jaha då får ni ett av mig, fast bara idag och aldrig mera:

"Om du tar en kamel till ett bananträd så kommer du att kunna se vad som växer bakom trädet i solnedgångens kolsvarta mörker"

• sk@lman

"Jag misstror kameler. Och för den delen alla andra som kan klara sig utan en drink en hel vecka"

• E-tuna

Vem klarar sig utan drinkar en hel vecka???
    Jo- kamelen!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla