• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • sk@lman

så nu var det slut med citater.. det var det näst tråkigaste jag vart med om i hela mitt liv.. Och om ni nu insisterar så kan jag berätta att det tråkigaste och mest dramatiska som hänt i mitt liv hände imorse när jag vaknade och gick till datarummet (mm min data är bortskämt och har fått ett eget rum med blåa tapeter och gardiner)och märkte att min kära viktiga tråd (som hålelr mig vid liv ) var borta!!!

• sk@lman

jag får verkligen hoppas att Oms fikar bananer coh lite mer bananer och som vi vet är dom godast när dom kommer från arabien

• E-tuna

...som en buffalo???
    Hur många diagnoser har du??? Scitzofren sköldpadda med hund OCH storhetsvansinne med mindervärdeskomplex

• sk@lman

jag har aldrig vågat ta diagnoser men du är juh grymt bra att göra personlighetsdiagnoser.. det kanske ingår i tandläkarutbildningen?

nu ringer klockan.. tid för att äta !

men tro mig .. ILL BE BACK! .. alltid

• Mia81

Välkommen oms!! Jag är Mia och jag är helt supernormal till skillnad från mina kompisar.

Det är sååååå tråkigt att jobba!! Jag skulle nog behöva en cirkusbuffalo här som sällskap.. Eller en mammut! Mammutar är mina favvodjur, så himmlans gosiga å snälla

• E-tuna

Vad är det frågan om???
    Varför måste alla äta? Vad gör ni som gör att ni är så hungriga? Jag förstår ingenting...Ni är ju helt bananas!

• Mia81

Shit skalman!! Varje gång jag skriver nåt så ringer din töntiga klocka!

• Mia81

Jag börjar tro att du inte tycker om mig längre..:( Är det för att jag har tänder?

• Mia81

Äh, jag skuttar väl ut på min krycka å får cancer ist

• E-tuna

Skalman...diagnoser är inget man tar, det är något man får! Det är INTE som med alla dina saker i skalet- dom är snodda, tagna- men diagnoser FÅR man...Det är bara att tacka o ta emot, som min mamma alltid sa när jag var hos läkaren...

Mia...om du vill så kan jag ställa en diagnos på dig också!?
    Det kostar en slant men jag kan redan nu ge dig ett litet smakprov helt gratis: Insikten om att man är normal, eller till och med supernormal, brukar ofta stå för att hjärnan spelar en ett spratt i och med att dom elektromagnetiska microvågorna mellan skinkhalvorna inte ligger i kläm på rätt ställen...Vill du att jag utvecklar det så får du sätta in ditt kontoutdrag på min hemsida.

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla