• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • E-tuna

Förresten har jag läst någonstans att 5 bananer är lika med en Cipramil...

• E-tuna

Jamen det är väl klart att kryckorna är slut på SJ...vad trodde du???
    Mitt råd var SL!!!

• Mia81

Ja, ja man kan ju inte deppa ihop bara för att man inte har några ben. Jag skuttar runt på min krycka, äter bananer och klappar kameler. Livet leker och solen skiner!!

Vart tog skalman vägen? Borde vara dags att vakna snart.

• E-tuna

...och vart har Therese_ tagit vägen???

• Mia81

Jasså, var det SL!? Typiskt mig.. Får nog käka lite mer bananer så jag blir lika smart som dig och skalman

• Meddelande borttaget
  • E-tuna

Det är en hemlighet som jag måste avslöja för dig...
    Du vet ju att jag är så smart bara för att jag äter många bananer, eller hur...men det viktigaste är inte bananen utan skalen och klisterlappen!

Fast det stannar oss emellan, va??

• E-tuna

Oms...här får alla vara med!!!
    Men, vi varnar dig- på den här tråden är vi seriösa, hjälpsamma, vi har sjyssta attityder mot varandra, vi halkar inte ifrån ämnet och...vi är inte slut i huvudet (som du säger att du är idag)
    Så- ät fem bananer så att du kan vara med i matchen, tack!

• E-tuna

Oms...det är inte therese? vi letar efter utan Therese_

Det är en viss skillnad på ett frågetecken och ett understreck så det kan inte vara rätt person du har läst om...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla