• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • E-tuna

Men hörru skalman...tror du att du kan hoppa...eller snigla dig in här och göra grova påhopp som är anmälningsbara, va? Tror du det?
    Nu har vi andra inte anpassat oss efter din klocka och tråkiga tider så här har livet gått vidare förstår du!
    Vi är numera lite värdsvana och det har gått med en fart som du aldrig kommer att komma uppi eftersom du bara har snigelkrafter under skalet när vi har papputkrafter!
    Om du använder din inte-ligens till att läsa om mitt inlägg så kan du se att jag INTE stal en skoj från någon handikappat utan jag stal den från en inrättning som har loppor! Den loppan som hade skojen innan har förmodligen dött, fattar du väl!
    Dra ur korken nu och kom in i matchen...eller är ditt kontor för tillfället obemannat???

• E-tuna

Ha!!! Nu sitter du allt med sköterskans borr i rumpan- som vi tandläkare brukar säga...

• Meddelande borttaget
  • sk@lman

men jesus du fattar väl att alla loppor är handikappade!!!

• E-tuna

Ja det fattar jag men nu var ju den här bestulna loppan död...Det är ju en jävla skillnad!

• sk@lman

men jesus alla telefon är upptagna!

• Meddelande borttaget
  • sk@lman

okej okej jag ber om djupaste ursäkten i hela världen.. näe jag ångrar mig i hela universum.. snälla låt mig vara din kompis igen.. annars är jag bara stuck med mia och oms och jag vill juh inte bli ovän med dig som har kontakter till arabien

• sk@lman

så där gick oms hem.. noterat i min blåa bok gjord av toalettpapper

• E-tuna

Okey...jag förlåter dig. Du kan ju inte veta att det inte är ett handikapp att vara död...

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla