• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • ninjan

ojdå! My misstake (mis-stake) Jag har tyvärr inte gått i bananskolan! Men nästa gång ska jag kika ordentligt på bananspetsen så kanske det syns!

• E-tuna

Har du en stake?
    Hur många ljus kan man ha i den?

• Mia81

jag undrar fortfarande vad katten heter?

• E-tuna

mia:
    Jag har ingen aning! Fråga skalman- jag vet inte ens om jag har en katt men han vet om jag har...jag har inte något som jag inte vet att jag har ovetandes...

• E-tuna

...eller inte vetandes heller, för den delen.

• E-tuna

...vems kattlåda var det jag rengjorde då??
    Eller var det den jag inte hittade?

• ninjan

hur mycket bajs kan det va i en kattlåda egentligen?

nej, alltså dn där staken..den finns faktiskt inte på riktigt..hur noga man än kollar på spetsen. Alltså hundrasen.

Vad är det för katt ni pratar om? Jag är väl en katt..sa jag inte det? Pratar ni om mej? Bakom min rygg? Eller är det framför min mage??

• Mia81

Jag fick höra ryktesvägen att kissen heter P-tuna

• E-tuna

Hur mycket bajs det kan vara i en låda...ja, den kan vara allt i från nykter till full- det beror på hur stor den är...både katten och lådan alltså.

Angående staken så tror jag nog att den finns- du har bara inte kunnat se den än...

Och nej, vi pratar inte i mun på dig

• sk@lman

ursäkta mig så himmelskt mycket din snorunge e-tuna men hur kan du kalla mig för han??? tror du att skalman är en han? vad är det fel på dig??? så att man inte kan heta skalman vara proffs, handikappande död, och HON!!! diskriminering kallar jag det här för.. jag är en hon och kommer alltid vara för att jag tänkte inte gå byta mig till en flodhäst!!! som är en han! eller hand tror jag ??? kanske

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla