• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • Meddelande borttaget
  • sk@lman

ursäkta mig men vi gör det här klart nu
    * jag har snott Pen*s hår inte fötter från färgade människor
    *dom här håren snodde jag från en död (=inte handikappad) loppa som ramla ut från en skrutten prickig labrador
    * jag ska färga med dessa hår mina stenar som jag plockat från bananplantage i antarktis

• Meddelande borttaget
  • sk@lman

och dom färgade stenarna ska jag ha i mina påsar som jag FÅTT från sjukhuset .. från mentalsjukhuset!

• sk@lman

min m2b ´har så långt hårväxt att han måste duscha sig överallt med schampo... och är det verkligen konstigt när han är en björn???

• Meddelande borttaget
  • sk@lman

näe jag har inte eldat upp min slöja än.. jag håller på och gör den ny av gamla hörlurar som jag hittade bredvid en gammal soptunna bredvid ett gammalt toasäte som stog bredvid ett hus som det bodde tre björnar på ohc deras granne hade en varg som hade ätit en rödluvad tjej som hade tappat hörlurar

• Meddelande borttaget
  • sk@lman

jag vet faktiskt inte för att jag gör juh bara min slöja av dom

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla