• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • sk@lman

nu ringer klockan så bye bye for so long bananas!

• Mia81

måste vara nåt fel på klockan eftersom den ringer hela tiden. prova att lämna den till polisen så kan dom kolla om den har virus

• Meddelande borttaget
  • Mia81

men skalman... det där är ju inte jag utan brorsan till e-tunas papput.

• sk@lman

jag döööööööööööör av skratt

• Mia81

skalman, är du professor i bananvetenskap eller nåt?

• sk@lman

jag är professor i allt du kan tänka dig och lite till.. fråga mig så har jag svaret.. til allt!!! dessutom kan jag spå också

• E-tuna

...ytterligare en diagnos till den växande listan..."En scitzofren sköldpadda med hund som har stohetsvansinne med mindervärdeskomplex och vaneföreställningar av svår psykisk karaktär då denne tror sig vara en geccoödla på toppen av en banan"

Skalman.....det är illa det här!
    Lägger man sedan till vad du lider av enligt din andra inlagda länk så kommer denna tråd att bli anmäld, din klocka kommer att tas ifrån dig och du kommer att se gröna män med tvångströjjor i taket

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla