• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • sk@lman

An(*-*)An
    vad vad vad har du hört ? och vilken väg har du hört detta?? berätta nu annars kommer jojje :D

• sk@lman

eller jag kanske menade klocka

• Mia81

var är e-tuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnaaaaaaa????

• sk@lman

näe jag menade nog en räv som har loppor som är döda som mia har ätit och sedan gett till kalven som åt e-tunas korv och sedan blev tält som e-tuna bor i

• An(*-*)An

På sidan 20 här i tråden så skrev hon att hon skulle gå och bli anonym men det kanske var skoj???

Jag tittar in här ibland, läser, skrattar och förundras över vilken kreativitet ni har. Ni verkar ha väldigt roligt mitt i allt "ordvrideri"!
    Fortsätt!!!

• Mia81

Vi kan bli ännu roligare om du vill vara med!?
    Välkommen hit!

• sk@lman

men lilla gumman du .. du ska vara med oss från coh med nu och det är order från above!!!

prova skriv .. skriv nånting om bananer ..s vårare är det inte ;)

:D:D

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla