Inlägg från: utvandraren |Visa alla inlägg
  • utvandraren

Summan av allt

Nu kom solen fram i Oslo och med den STRÅLANDE humör! Oj vad jag älskar ljuset...

• utvandraren

Lapinette- Är det inte vinter där med då? Om ni vill få sol menar jag...
    Jobbigt att han inte hör av sig. Hoppas det löser sig! *håller tummarna*

• utvandraren

Blivande Fru Stålhandske-
    Jag tycker dit jobb låter riktigt spännande och dynamiskt! Hur får man ett sånnt? Jag menar vilken utbildning etc?

Förr ville jag bli modedesigner... Men fastnade i en vinflaska istället! Så kan det gå!

• utvandraren

Oj vilken härlig höst/vinter du går till möte Izunia!
    St.Anton är mysigt! Var ett par år sedan jag var där sist, åker ni ofta dit?

• utvandraren

Lapinette-
    Åh vad fint det låter! Jag har lagt ner Japanplanen som 30års present... Blev 30 lakan totalt och det har jag inte råd med!
    Har bestämt mig för en romantisk weekend till Paris(har aldrig varit där) på ett jättefint hotell vid Louvre. Det passar bättre in i vår bröllops sparning.... Så kan vi julshoppa med!! Jag är dessvärre inte väldigt disiplinerad när det gäller sparning... pengarna rinner ur händerna! Varför är det så? Mina föräldrar är så där förnuftiga och ekonomiska som bara föräldrar kan vara så jag vet inte vart det kommer ifrån! Kommer aldrig bli rik ialla fall!! Hälsningar fattiglappen i krösus kläderna

• utvandraren

Gemma! Jag har just gått igenom din fas... Snacka om shock när jag skulle dra på mig "baggy söndags jeansen" och de stramade om låren....tur att de är låga så 6mån magen fick härja fritt! Men nu är helvetet slut och ur askan ska en smäcker utvandrare resa sig igen!!

• utvandraren

Izunia! Jobbar han säsong... Vad gör han annars? Vi(jag och J) möttes under säsong i Hemsedal, allt sedan är jag fast i Norge. Vi har varit i Schweiz och Canada tillsammans också! Underbart liv, men nu har det tråkiga vuxenlivet tagit över... Suck!! Mitt jobb tillåter inte sådana eskapader!

• utvandraren

Så kul! Visst finns det alltid en framsida och en baksida på saker... Men du ska nog värdesätta din frihet framför det materiella. Det har ni gott om tid att skaffa senare!! Brukar du vara nere länge? Jag har varit riktigt dålig på att åka snowboard i det sista! De 4 första åren gjorde vi nästan iget annat, nu kan jag räkna dagarna på en hand....

• utvandraren

Tack för komplimangen förresten Gemma! Min m2b är en klippa stilmässigt! Och annars också så klart....

• utvandraren

Gör det, vilken typ av jobb kan du tänka dig?

Svar på tråden Summan av allt