Inlägg från: utvandraren |Visa alla inlägg
  • utvandraren

Summan av allt

för en som inte har Svenska akademiens ordlista och inte har en aning om vad Autodidakt är...??? Jag älskar att plugga, men det kanske är för att jag inte gjort det så mycket!

• utvandraren

Aha! Då lägger vi till det i ordboken... jättebra!

• utvandraren

Mycket långt kvar! Grattis!! Vilket snyggt datum... Får man fråga om du redan har planerat lite?

• utvandraren

Izunia! Lycka till med jobbsökandet, låter spännande med regeringen!

• utvandraren

Det där med levereringar är alltid lika spännande... När vi skulle få våra vitvaror, där vårat lite speciella kylskåp blev 8 veckor sent, och jag naturligtvis på krigsstigen KRÄVDE att jag skulle få låna ett i mellantiden. (Inte kul att vara utankylskåp i 2mån.) Det fick jag och ett ca datum på när det nya skulle komma. Sen hörde jag inget och rätt vad det var ringde de och sa att nu är vi där om 15 min!!! Tur att Oslo är litet så man hinner hem!
    Matbordet skulle levereras mellan 09.00 och 15.00 alternativt 14.00-21.00.... tror dom inte att man har annat att göra än att sitta hemma och vänta??

• utvandraren

Hej flickor! Vad stilla det var på tråden idag... Jag lagar middag och förbereder mig på en kväll ute med stand-up och öl... Inte helt min scen, men det blir spännande! Ha det gött alla!!

• utvandraren

Izunia! Bra att du klagar på hotellet, ni borde ju få ett besök som kompensation. Jag antar att det inte var billigt, så då kan man förvänta sig ett rent rum...

• utvandraren

Krya på dig Gemma! Jobbigt att känna sig hängig... Men väldigt innovativt med Cosmo! Jag brukar också bli krasslig av ACn på långa flygresor! Antar att det blir en extra stor konstrast när du kommer från rena, hygieniska Sverige till något mindre nogräknade Kina... Om ett par dagar så ser du det inte längre!!

• utvandraren

Förresten Gemma! Hade missat ditt inlägg om din fabulösa bekant, din mammas kompis! Hon verkade ha nog med järn i elden! Så vill jag med bli, en sådan där driftig lady... Jag hade inte gjort mig som bara en "lady who lunch" men även hade engagement och passioner! Dream on....

• utvandraren

Lapinette! Jag tror vi alla kanske "önskar" oss barn under våren, men man vet ju aldrig när storken kommer..! Tycker så synd om de blivande mammor som har svettats ihjäl i sommar, men snart är allt glömt! Hoppas ni hittar ett fint hus i helgen!

Svar på tråden Summan av allt