Utvandraren: Jag ser helt ärligt ingen skillnad mellan Jim Hjelms och M:H:s spetsklänningar! Men om du gillar det här stuket får du kanske boka in några appointments i England... eller USA. Du skulle kanske rentav spara på att åka till Amerika, trots resan?
Eller också kanske du kan hitta något på närmare håll. Jag tjatar om Rembo men hade jag vetat att de fanns på den tiden jag letade känning, hade det garanterat blivit en sån. Allt flängande fram och tillbaka mellan fittings, underklädesaffärer och bastanta brittiska damer var rätt påfrestande. OM du bestämmer dig för att löpa linan ut och köpa en attans dyr outfit utomlands, please se till att NJUTA. Åk med nån tärna eller i alla fall med intentionen att det här är kul! För det misslyckades jag tyvärr totalt med. Nåja. Det blev desto roligare på själva dagen.
Mlu: Vad jobbar din man med? Min är civilingenjör (som så många andra av den här trådens kvinnors makar).
Idag lunchade jag i fyra timmar med chixen på favvorestaurangen, samma som vi var på igårkväll. Sen tog jag taxi till gymmet och tränade duktigt i 1,5 timmar. När jag kom hem skulle jag bara vända i dörren och åka till DVD-butiken för att köpa mig en lyxigt dekadent DVD.box av nåt slag... för mannen är ju väck. Men han hade under tiden sms:at att han bara skulle komma hem och pussa lite på mig innan han reser.
"Vad har du nu glömt"? Frågade cyniska jag, nästan en smula besviken över att inte kunna DVD:a och käka middag i soffan på direkten osm jag planerat.
Men han hade inte glömt nåt. Naturligtvis blev det stressigt ändå och jag fick snabbt vifta ihop en middag till honom, hjälpa honom att kolla kontot osv. En turbopuss var allt som hanns med, och nu sitter jag här, 21 på kvällen och har fortfarande inte hunnit äta.
Jaja. NU är i alla fall kvällen, soffan och TV:n (med nya DVD:er!) min.
Kram, G