Zea, sitter här i Shanghai med iskalla fötter och lyssnar på byggarbetsljud, omgiven av apelsinskal, nu vill man bara copy-pasta in sig själv i festbilderna, och du - WOWWWWW!
Enormt grattis och du har verkligen en grym stilkänsla, utan att det såg stelt ut. Superfint med slöjan! Klänningen satt som en handske på dig, skitsnyggt.
Min tjejmiddag igår var ljuvlig, maten blev kanonlyckad och snacket flöt otvunget mellan politik, religion och tjejgrejer (vaxning, kläder osv) . Jag var extra uppåt eftersom mannen ringt mig från Prada-butiken på rue st. Honoré tidigare och meddelat att han köpt "min" väska! Jag hade gett honom ett par alternativ men han hittade den jag helst ville ha, dvs samma som finns i butiken i Shanghai (fast 40% dyrare).
Min första lediga ensamdag har jag firat med en mysig pedikyr där jag småsnackade med en trevlig marknadschef för ett stort livsmedelsföretag vars reklam jag var huvudansvarig för i Skandinavien, för bara ett halvår sedan! Coincidence! Nu käkar jag pomelo så att kärnorna flyger, snart kommer min privatfröken för att konversationsträna mig i 1,5 timmar. Sen ska jag gräva lite djupare i min underbara hög av trashiga DVD.
Ha en mysig söndag med REN LUFT. Tror jag håller på att få bronkit, verkligen. MLK, krya på dig! Sov, drick vatten! Lyssna på Josh Rouse!
Kram, G