Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Det finns en blogg som heter "how to walk in high heels". Det där är väl nada problem! Vad jag vill veta är how to walk in high heels, with a strained ankle.
Lapinette igen: Vad har ni för utsikt?
Stålis, jag har typ nåt glapp i huvudet, kan inte för mitt liv komma ihåg de kinesiska orden även om jag rabblat dem för mig själv flera hundra gånger, i flera dagar. De låter ju likadant allihop. Mannen behöver bara höra dem två - tre gånger, sen minns han dem. not fair.
Gemma:
Ni använder väl Pin Yin eller vad det nu kallas när ni pluggar orden, för du har väl inte lärt dig kinesiska tecken än?
Jag vet att det helt fantastiskt svårt, de där fyra tonerna gör mig galen så fort jag sätter mig med dem.
Jag lider med dig. Stackars lyxhustru. ;)
Nu har vi fatt ADSL! Tanka sig att det tog nastan 3 mander. Sitter har med makens dator varpa det blir utan prickar och streck.
Vad det hade underlattat med bostadssokande med uppkoppling hemma. Naval, nu har vi hittat var lagenhet. Det ar ingen spannande utsikt utan den ena sidan gar mot garden och den andra mot gatan men da den ligger hogst upp sa ser vi himlen och vackra hustak.
Gemma, ta det lugnt och var snall mot foten. Sjalv ar jag sjukt bekvam av mig numera men i fredags stovlade jag ut i jattehoga skor. Superbra nar man ska pa restaurang i Gamla Stan.
Bodypump igen!! Visst är jag duktig! Och jag la dessutom på lite mer vikter! Känner mig som världens kralligaste!!
Lapinette, jag är verkligen glad för er skull! Vad härligt att få inreda och fixa i en ny helt egen lägenhet!!
Gemma, hoppa inte runt i högklackat nu! Ligg med foten i högläge.
Ja just det, har fått erbjudande om att köpa en Maggie Sottero begagnad för 3500! Känns nästan för bra för att vara sant. Jag gillar modellen på bild, men måste naturligvis prova den först innan jag bestämmer mig.
Hejs svejs!
Lapinette vad skönt med lite uppkoppling! :) När är inflyttningen i nya lägenheten?
Gemma..du far vara lite mer lätt pa foten!
Brud_juni2007 vilken modell är det?
Inflytt enligt kontrakt 15 november. Jag ringde min hyresvärd igår och de sa 3 kalendermånader så det innebar sista december men jag hoppas (och det borde vara lätt) att de hittar någon som vill och kan flytta in tidigare. Vi kan få tillträde till vår nya ännu tidigare om vi önskar...så det hela beror på när vi kan lämna min.
Brud_juni - även jag är nyfiken. Vilken modell är det?
Lapinette:
3 månader för att få ADSL?! Vad i all sin dar tog så lång tid?
Ibland förstår jag bara inte hur det fungerar i Sverige. Ett företag som jag jobbar för i Sverige har bytt kontor och fick installera nytt ADSL, det tog två veckor! Sådan tidsfördröjning är ju döden för ett företag.
När vi beställde ADSL hem till oss i Kina tog det.. ja, så lång tid som det tog att ta sig hem till oss. Servicekillen följde efter oss hem efter beställningen, efter en timme var det installerat och klart.
Men sen finns det MYCKET som inte fungerar här, som är en självklarhet i Sverige.
Gemma, vad var namnet på spetsen i din bröllopsklänning?