Jag får allt hålla med Gemma att regnet är uppfriskande efter all tryckande, fuktig,klibbig hetta som jag har levt i de senaste månaderna. Men måste det regna så mycket på en gång?
Gemma, lyckligtvis så VILL min man gifta sig, han gjorde det klart för mig redan när vi hade dejtat ett tag, att här skulle det bli giftermål innan det blir barn.
Jag är tyvärr alldeles för förlegad och traditionell för att fria själv, för mig är det mansgöra, precis som att byta däck och rensa stuprören! ;)
Så fria, det ska han göra, stackarn.
Men att komma till skott och fria innan jag är alldeles övermogen, det är en annan femma, om jag känner honom rätt.
Då behövs lite uppmuntran och vinkar, hur förnedrande det än är!
Lustigt det där med kinesiska sedlar och all förfalskning som pågår.
Säkerligen har någon lurifax lurat till sig din äkta sedel och bytt ut den mot en falsk, då det ju är en omöjlighet att få 100-sedlar i växel. Däremot har jag hört att de ska släppa en 500RMB sedel snart! Men det kan ju vara den där "min kompis har sagt det, därför stämmer det"-sanningen.:)
Har du provat att gnugga din falska sedel mot ett vitt tyg eller papper? De färgar inte av sig, det gör däremot de äkta.
Har alltid undrat om det stämmer.
mlu, ett bröllop i november låter riktigt mysigt! Tänk alla tända ljus, murriga färger och lite tyngre mat jämfört med sommarmånaderna...
Jag har själv funderingar på November, eller borde jag säga VI?
Svårt det där.