Summan av allt
Tack för att ni sympatiserar med mig, känns lite mer uthärdligt då.
Tack för att ni sympatiserar med mig, känns lite mer uthärdligt då.
Lapinette, George Michael, gud vad härligt!
Izunia: Vet inte om jag sa det, men min dressyrtränare Eva i Skåne var linförare åt vinnande SM-laget på Örestad. Du har inte tränat för henne? Själv har jag testat voltige några gånger, skitomöjligt för mig!
Trollsländan: Otäckt med hästen som landade på dig! Själv hade jag tack och lov jättetur. Gick omkull åtskilliga gånger i samband med terrängmomentet i fälttävlan, hästarna skadade sig men aldrig jag. Hade nog änglavakt.
...vill tillägga att jag slutade med hoppningen eftersom jag blev feg. Såg alltför många kompisar som kraschade rätt in i 140 - 150cm-hinder... och så stod man där i ett led och väntade på sin tur. Usch.
Izunia, Eva lånade ut en jättestor häst till Johnny som hette Pavarotti. Så de är tydligen polare!
Nu har jag varit och handlat mat. Känner mig heroisk. Såg inga råttor den här gången, bara kineser som klämde och vred på varenda paket med kött, livligt diskuterande...
Trollsländan: Din häst låter som Mulle i min häst.
Stålis: Jag har en Georg Jensen fusion, den klassiska i rött-vitt-gult. mannen har en likadan fast hans färger glider in i varandra regnbåge-style. Jag är jätteglad för den, även om den är lite bökig, svettig och klumpig.
Izunia: SJUKT snygg bild! Avis!
Izunia: Jag gjorde min hemsida själv, gratis ;) Det tog typ två timmar, plus bildbearbetning. Fast domänen kostar såklart.
Stålis igen (älskar att kalla dig stålis, det låter så tufft, passar dig utmärkt, även om du råkar ogilla just hästridning): Tack så mycket, jag mår betydligt bättre nu, efter att ha hittat några skojiga, multifärgade piller i apotekslådan.
Izunia: Jag gjorde den i Adobe GoLive som är det bästa programmet för att göra hemsidor. Man kan göra hur avancerat som helst, själv gjorde bara väldigt basic, utan text eller java.