• mrztigger

28/7 2007

nån annan som kommer gifta sig på denna underbara dag?

vi skall ha ett utomhusbröllop och jag hoppas verkligen på bra väder!!

• Svar på tråden 28/7 2007
  • tindra star

7804

Har precis samma problem som er! Vill verkligen bjuda vissa från jobbet men inte alla. Då jag jobbar på ett ställe med få anställda så känns det konstigt att bara bjuda några men inte alla. Liksom med andra bekanta... För att inte nämna släktingar. Känns som om man borde försöka gå lika långt i bådas släkten men det är svårt då det finns avlägsna släktingar som man umgås mera med än vissa kusiner...

• mrztigger

vi kan inte ta mer än 50 st då lokalen inte räcker för fler så vi har bara bjudit familj och närmaste vänner. sen gar vi 4 platser över till eventuella gäster, om vi träffar några som vi blir riktigt bra vänner med.

vi har inte ens börjat kolla ringarp å allvar ännu, vi ska ta det sen. jag vill ha liknande som förlovningsringarna, gillar när saker är symetriska *ler*

• Fru Bouncing bunny

Hej hopp!

Miztigger: vad ar en secret box? hort flera personer prata (skriva) om detta men vet inte riktigt vad det ar... har inte varit aktiv pa denna sita sa mkt an sa lange...

• mrztigger

en secret box är en liten hemlig låda som du ger din blivande samma morgon då ni gifter er. den innehåller bilder på dig när du är lite ja... sexig! det är lättklädda bilder och visa vill ha det mer porrigt, vissa har bara närbilder av rumpan och.. ja.. det är valfritt. jag ville ha svart vits bilder på mig i snygga underkläder, lite 40tals pinuppa *ler*

• Fru Bouncing bunny

Vilken kul - och busig - ide... Har faktiskt aldrig hört talas om det! Kanske något att tipsa väninnorna om inför möhippan... hm...

• mrztigger

det är vad jag vet en mycket uppskattad present *ler*

idag frågade jag min mamma om hon ville vara värdinna på bröllopet. det ville hon gärna så nu kan jag bocka av den uppgiften. sedan frågade jag min lillebrors flickvän, även makeupartist, om hon ville sminka mig och mina tärnor, även hon tackade ja.. gratis oxå!! vill få det så billigt som möjligt juh. har även blivit rekomenderad ett rött vin på systemet som är tokbilligt och gott. skall kolla upp det..

i början gick all planering snabbt och roligt men nu börjar det bli slut på uppgifter att göra och planering ligger lite still.. lite trist men det kommer mer sen, jag vet.. men ändå...

• 7804

Mizztigger>> Vilket vin då? *nyfiken*

• mrztigger

kommer inte ihåg vad den hette, mamma vet, ska kolla med henne sen. den är tydligen lättdrucken och bra..

ush... nu börjar ideerna tryta och skall jag vara riktigt ärlig börjar tanken på bröllopsplaner få mig trött...

• 7804

Det där går verkligen i perioder tycker jag. Ibland är det skitkul.. och ibland är man så less att man dör.
    Skönt att det är så lång tid kvar då.. så man hinner lägga allt vad som heter planer åt sidan när man känner sig less.

• Snö brud

Har ni funderat något på dukningar o dekorationer?
    Hur ska ni göra?
    Har ni färgtema?

Själv håller jag på och funderar över just detta

Svar på tråden 28/7 2007