28/7 2007
nån annan som kommer gifta sig på denna underbara dag?
vi skall ha ett utomhusbröllop och jag hoppas verkligen på bra väder!!
nån annan som kommer gifta sig på denna underbara dag?
vi skall ha ett utomhusbröllop och jag hoppas verkligen på bra väder!!
Hoppas jag också. Ska hålla tummarna för er!
tyvärr handlade jag massa saker igen. pärlor... fy skäms på mig. men jag kunde itne låta bli
Mm.. me to! Köpte en jävla massa pärlor från stoff och stil!
på interet lr i affär, viste inte att dom hade affär i så fall *ler* skall börja brodera idag med pärlorna. blir ett heltidsjobb så det är mycket att brodera.
det där med spetstyg från ikea har jag flera meter av. köpte det för länge sen, det var billigt så handlade jag massa! har fortfarande inte aanvänt det men i min fantasi kan jag tänka ut MASSA roliga saker att sy..
Hoppar oxå in här då vi oxå ska gifta oss den 28 Juli!
hej PiaAnd
du e så välkommen så..
hur långt har ni hunnit då?
Tack så mycket! Vi har inte hunnit så långt. Kyrka och festlokal är bokad, transport för oss från kyrkan är oxå klar. Bandet till festen är fixad och sedan är min tärna och sambons bestman tillfrågade. Det är väl så långt vi kommit. Har hittat kläningen jag vill ha men tänkte sy upp den i Thailand i februari. Hur långt har ni kommit?
//Pia
Hejsan, får jag oxå vara med här? Vi ska oxå gifta oss den 28 juli 2007! Kul med fler som valt det datumet!
vi har kommit rätt långt. alla är tilldelade sina uppgifter, allt e bokat, ringar utsedda, kläder skall jag sy så det håller vi på med. det vi gör nu är att köpa in lite småsaker till festen och allt. för att jämna ut utgifterna lite.
det vi inte riktigt är överens om ännu är gäster och vilka som skall få äta middagen.
Hej hopp!
Jag ska också gifta mig på detta datum. Har inte sett denna grupp förut.
ska kolla igenom inläggen vid ett annat tillfälle. Ska gå på yoga nu!