• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

Fluff fluff

*Vrålgäsp*

Förstår inte varför jag ska vara så sjukt trött.. det är irriterande

• Fru Cinderella

Fluff.. det är fluffigt.. fluff är fluff och fluff är bra

Det finns en hel värld av fluff att upptäcka, bara så du vet.. fluff är ALLTID något positivt!

• Hilde

Näh... jag är osså trött... altså fyra trötta tjejer här

Jag kör en sömnkur på Z nu. Så när hon vaknar på morgonen så går jag upp helt och försöker inte natta henne igen. Får henne i säng tidigare och tidigare på kvällen och har fått henne mer och mer inställd på att sova på natten. Men imorse vaknade hon vid fyra och var helt klarvaken o på gott humör *suck* och eftersom jag skulle skjutsa iväg maken ut till ngn postering ute i det gröna vid halvsextiden så var det absolut inte motiverat att försöka ägna en massa tid åt att få henne att somna igen. Alltså gick vi upp o åt GRÖTFRUKOST ... m.a.o. Zilla vevade runt tungan, var på gott humör och prickade in allt inom några dm omkrets med gröt

• janos

Låter som att du har fullt upp Hilde

Trevligt att du tittar förbi ikväll

*måste nog titta in på hemsidan och titta på troll ungen*

• anne på grönkulla

O, vad pedagogisk man verkar bli som förälder... - själv klarar jag knappt att ta ansvar för min egen dygnsrytm... men häromdan funderade kollegan på om de klarade att ha kvar sin vovve o då fick jag en stark känsla av att vilja ta hand om hundsignen - då skulle jag åtminstone på öva lite på att vara ansvarig...

• Fru Cinderella

Jag kan ta hundsingen!!!!

Funderar faktiskt på att skaffa hund.. o för övrigt ang. bli ansvarsfull mamma så ska ni se mig med mina katter. Jag kommer bli en riktigt mammig mamma! När nu den dagen kommer.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7