• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

Puh! Så här går det när man är ute IRL. Vi/ni lyckas med 17.000 inlägg - Grattis MC! Jag är dock glad att jag slapp höra den där j-vla Rocky. Jag är TRÖTT på Rocky

Häj å välkomna ni alla andra till fredagstråden.

• mammacatta

helllooooo gable! lång tid inge skrivs!

tack för tålamodet janos, man vet aldrig när d behövs nästa gång...

cindy: tja, det kostar som det smakar... 4000 i kallhyra... enda som ingår är själva husförsäkringen, inte hemförsäkringen om du hajjar skillnaden. sen är det sopor, vatten, värme och alla prylar; snöskovel oså...
    dyrt. men kul!

• anne på grönkulla

*mkt förundrad anne*

Hej girls!

Nyss hemkommen från vad jag bäst beskriver som en postmodernistisk mode-happening (nej, jag förstod det inte heller) där magra modeller gick krumryggade över catwalken i konstiga kläder o kastade rosa bollar omkring sig...

• mammacatta

men SE, vi har lärt oss nåt nytt!! *tackar anne*

postmodernistisk modehappening.

jaha. man är tydligen aldrig för gammal för att förundras.

• Sara_80

vaknade till värsta vinterlandet idag..oj oj oj vad det snöar. måste nog rota fram termobyxer. "pullsar iväg till kursen"

• Fru Cinderella

Jag vill också ha snö!!!

• Rystall

Instämmer med Cinderella. Här vräker regnet ner och det blåser. Svårt att hålla barnvagnen och Albin skriker när det blåser för mycket
    Så vi får hålla oss inne.

• Rystall

Den nya babyn var jätegullig. Åh så liten. Svårt att förstå att Albin varit så pluttig bara för 5 månader sen.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7