• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

ApG - får jag flytta in hos dig?

• Fru Cinderella

Usch jag tror jag håller på att bli sjuk, känner mig helhemlig :( :( :( :(

• mammacatta

plastgran är billigt, enkelt och barrfritt!!!

sen är den allergifri åxå, en inte helt oviktig komponent...

• Fru Studstjej

jag vill ha fredag idag!!!!!!! Komsi komsi komsi NUUUUUUUU!!

• Hilde

Grattis till fortsatt kontrakt då AnnepåG!

MC plastgran är fusk ju! Näh fram för kliande näsor och vissna blomkrukor! Här ska barras!!!

Kom föresten inte ifäv till något babysim såklart. vinterdäcken hittade inte till bilen, det var ju stora drivor med snö, jag blev trött bara jag tittade på åbäket Två åbäken också för o vara exakt... som ska hitta till vinterdäcken de är nu helt insnöade ute på parkeringen, ingen som orkade hitta skyffeln här heller ... jag orkade sopa trappan vid huvudingången, det var allt.

Nu ska jag se på DR House

• Fru Cinderella

Snart är det fredag

• Gable

Hej hej, gör en liten paus i packandet. Jag ska ju flytta till ApG

Nä allvarligt, vilket fullständigt kaos det var igår. Jag är så glad att jag åkte från jobbet före 16-tiden. Annars hade jag aldrig kommit hem. Det hade tydligen tagit runt 4-6 timmar att ta sig från norrort till söderort. Herrejösses!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7