• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Rystall

Det skall bli kul och se Albins min när allt julpyssel kommer fram. Alla ljusen och granen och glittret. Vi får väl se om han river ner granen hos mormor.

• Gable

Barn och katter ska alltså inte vara i närheten av julgranar

Han kommer nog att göra stora ögon när han ser granen, men tomten kanske det blir värre med?

• janos

Vart ska alla vara i jul? Vi ska vara hemma hos oss i år.....tror jag. Har inte hört något annat ännu. Det blir första gången och till råga på allt är jag ledig 24,25,26 för första gången.

Vi är ju normalt varannat år hos svärisarna och varannan hos min familj

• Gable

Home alone - nåja, ensam o ensam. Ska fira jul med maken. För första gången. Det är även första gången jag firar jul utan min övriga familj. Känns jättekonstigt. Jag får nog tokpanik och åker hem till dom på juldagen

• janos

Fick just bekräftat av svärmor att vi blir här. Vad spännande!

• Gable

Kul Janos! Vi har börjat diskutera vart granen ska stå... För att inte tala om diskussionen ska vi ha plast- eller äkta gran... Han-som-inte-behöver-städa-för-att-frun-gör-det anser att vi ska ha en äkta. Hon-som-måste-städa anser att vi ska en plast.

Sen ska tydligen graneländet inte kläs förrän dagen innan.

VAD ÄR DET FÖR TRAMS???

Arrrgh! Jag tyckte det var jobbigt att kompromissa kring bröllopet, inte anade jag att "första julen tillsammans-projektet" skulle bli värre.

• Rystall
    Men granen skall inte kläs för än på lilljulaftons kväll, sent. Dessutom MÅSTE det vara riktig gran.

SORRY!!!
  • janos

Själv så brukar vi klä granen vid lucia, men efter nyår tar jag gärna ner den

• janos

Nu är det åter igen dags att jobba. Jag förstår inte när man ska få vara ledig ;)

Har jag berättat att jag och maken åker till Sthlm i helgen på romantisk weekend. Det ni

• mammacatta

hej mitt vinterland, nu ä ja hääääär:S:S:S

ja se d snöar ja se d snöar...

fram med TOMTARNA!!!
    ska minsan ta fram dem genst nu.
    :D

TJOHOOOOOOOOOOOOOO!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7