• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

lucia? idag? ja det funketerar väl!

• Fru Cinderella

ah, det är sant. Tänker inte så långt!

• Fru Cinderella

Nej så sött.. o så hemskt..

• anne på grönkulla

Ja, det är ju gulligt för oss vuxna, men han var så rädd stackarn... Det blir ingen tomte hos dem på julafton, tror jag!

• Fru Cinderella

kanske inte.. *skrattar* nej så synd om en.. ser redan rubrikerna "2-åring attackerad av tomte, julen ställs in"

• janos

Nu ska en trött och sliten janos gå och lägga sig i dom nybäddade lakanen

Natti natti

• mammacatta

hejsan...
    jag har varit bakis i två dar efter festen i lördags. kanske dags att stryka offentliga framträdanden för all framtid. jag passade nämligen på att göra bort mig rejält åxå.
    kul.

å dessutom så var det den överlägset tråkigaste fest jag varit på. alla var överklädda och fick mig att känna mig underlägsen
    blä.

*boostar mig själv lite*
    jag håller mig till röda korset, både med tid och pengar. jag älskar det faktum att de är helt obundna.
    att det sen är totalt nerlusat med extremister (vänster, feminister u näjm it) får man ta. tanterna är alltid rara!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7