• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

Stolla...
    Fast du är mycket underhållande Tack!
  • äntligen på väg

Äntligen fredag .

Och vet ni... jag klarade min budget i november så jag får bonuspengar till jul!!! Där ser man vad det kan göra när man blir jagad med blåslampa av chefen

• janos

Ääääntligen fredag! Vad härligt!

Vad trevligt med besök Apg!

Grattis till julbonusen äpv!

Mc, jag underhåller så gärna

Cinderella, har du party hemma eller borta?

Någon som vill ha något gott att dricka ikväll? Maken och jag har laddat kallkällaren med allt möjligt gott från gröna apoteket och Alko

• Hilde

Hallå hallåå flickor brudar och väninnor

Jag är helt slutkörd så jag återkommer senare när jag vilat upp mig Det är så himla hög fart med skrivandet numera... efter flytten

Jag har haft hand om den tjej som vi är stödfamilj till ... eller snarare vi väntar på utredning för att få bli stödfamilj... just nu är vi högeligen inofficiella som stödpersoner/familj. Det var nog den jobbigaste gången hittills, hon var jättelabil. Ena stunden glad och pratig och nästa helt förstenad och gick inte få ett vettigt ord ur, eller få henne att röra sig. Sedan kunde hon plötsligt bli riktigt sur och snäsa en stund. Hon är som tur är helt annorlunda med barn. Bästa boten på humöret är att få hålla Zilla en stund. funkar dock inte när vi går i affärer...

• janos

Det lät tufft Hilde! Hur kommer det sig att ni vill bli stödfamilj?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7