• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

*Kram* till äpv, gable å janos.
    *kram* till er andra åxå, men extra till verkstäderna.

• janos

Åh, vad jag beundrar herr och fru äpv!! Ni är underbara.

Vilket mod och kämparglöd ni har. Vad skönt att det känns bra för er och att ni har kunnat göra ett beslut. Självklart håller jag tummarna för er, vad som än händer. Ni kommer att bli toppen föräldrar, med den glöden ni visar. *kramar om er båda*

• janos

Vd fint du har gjort mc! Tur att vi har dig som gör så fint här. Bra att det har ordnat sig, trots svårfar

*skickar plåster till cinderella och hennes tå*

*kramar om alla som vill ha en kram*

• anne på grönkulla

Janos har helt rätt - herr o fru äpv är helt otroliga i sin beslutsamhet och mod. All min beundran - det är ni värda med råge!

*blåser på cindys tå*

• Fru Cinderella

Vad söta ni är.. tack! :)

• Fru Cinderella

Här med.. natt på er

• äntligen på väg

Åhå! Såna vackra fönster vi fått .
    *tänder en brasa i öppna spisen för att välkomna er hit* (För vi har väl en öppen spis?? Undrar vart jag tänt eld annars? )

• Fru Cinderella

APG

*skrattar* Du behöver inte oroa dig.. klart vi har en öppen spis (Om inte vi hade det tidigare så installerade jag den i går med mina magiska fingrar)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7