• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Vad trevligt med lite besök Apg! Övernattningsväska?? Ska ni ut och resa?

• janos

Tror minsann att jag tassar i säng, för jag är sååååååååå trött...*gäspar*

• anne på grönkulla

Nej, övernattningsväskan är för imorrn natt - ett jobbmöte jag ska på på fredag i den stooora staden.

Sen nån timme efter att jag kommer hem på fredag kväll så kommer maken hit också. Och sen ska vi ut och resa tillsammans också - har fått biljetterna idag faktiskt, men de ska vi använda först om 10 dar.

Godnatt janos.

• janos

God morgon tjejer!

Äntligen har vi vitt. Hela 2 cm, men vilken skillnad. Det är LJUST!!!

Idag ska jag och en kompis ha heldag tillsammans och försöka skapa lite julstämning genom att gala ikapp till julmusiken. Färden bär till Ikea.

Önskar er alla en trelig dag. Imorgon är det äääntligen fredag igen. Himmel vad veckorna går. Bara två veckor kvar till julafton

• Gable

Ååååååååååh!! Karra!! Det var länge sen jag hörde det. Har sagt det till maken nångång, men han fattade ju ingenting.

Ståkkhålmare.

• Gable

ååååååååh!!! IKEA! Ha så kul Janos, det finns MASSOR man kan köpa!

• Gable

MC - var det pga någon diskussion kring en känd 9-barnsmorsa? Eller är jag ute och cyklar?

• mammacatta

*bingo!*
    Du har helt rätt där gable - och du vinner ett fia-med-knuff från nån töntig leksaksfirma!!
    :D:D:D

• janos

Tillbaka från färden till Haaparanta, som finnarna säger

Lite fick jag med mig hem, men det är bara att erkänna igen att jag är ingen världsmästare på att handla

Svar på tråden Äntligen fredag del 7