• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

Ojdå ÄPV. Hoppas verkligen på nyanställningar i januari. *Håller tummar o tår*

• äntligen på väg

Vi har bestämt att vi gör ett ivf-försök till och eventuellt en insättning av ett fryst embryo. Om vi inte blivit med barn då, så ska vi börja med adoptionsutredning . Det känns jättebra! Känns som om jag plockat av en tyngd från axlarna och det är plötsligt inte lika viktigt att bli gravid längre. Vi vill bli föräldrar och om jag inte kan bära vårt barn i magen, så må det vara hänt. Så viktigt är det inte. Fast det kommer bli ännu mera vääääääntan, men det är ok .

• Rystall

Åh vad skönt att höra ÄPV. Det känns alltid bättre när man kommit fram till ett beslut. Att det är bestämt liksom. Jag hoppas verkligen att det går bra med ivf, men om det inte går så hoppaas jag på en snabb utredning. Har ni funderat på nått land?

• äntligen på väg

Nej, det är lite svårt det där med att välja land, för köerna ändras ju så mycket hela tiden. Så vi får nog vänta och se hur det ser ut när vi kommit så långt

• äntligen på väg

Nu har jag oxå varit lite julpysslig och skrivit alla julkort!

• anne på grönkulla

Åh, vad skönt, äpv, att ni känner så - adoptera tycker jag känns så himla sympatiskt på nåt säät. Jag tror verkligen att man kan ha lika starka föräldrakänslor för ett barn utan det biologiska inslaget i föräldraskapet. Och som Rystall säger, bara att ha kommit till beslut brukar kännas fantastiskt skönt.

• mammacatta

*kikar in*
    Här händer d inte så värst mycket ser jag.
    *gör här som hemma*
    Jag passade på att pynta våra fönster med lite film i nederkant och lyktor å stjärnor på tråd från designaffären och nån tomte eller två.
    Blev d fint?

Det har varit bågra tunga dagar - käre svårfar, den ekonomiske imbecillen, har härjat i mitt liv igen. Jag blir så trött när nån annan har inflytande i mina affärer.
    Men nu är det bra igen - inte tackvare han då.

• Fru Cinderella

*Mindre vackra svordomar* Råkade på någon magiskt sätt på stortån under skrivbordsstolen när jag satte mig på den.. gjorde extremt vackert ont kan jag lova..nu kan jag inte böga på den *morrar* Eller ja.. har svårigheter att böja på den..

Svar på tråden Äntligen fredag del 7