• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Är det lugna gatan här ikväll? Är ni upptagna med julklapps inslagning, julgodis produktion, kort skrivning, julgransklädning m.m.???

• anne på grönkulla

Stärkt av viktminskningen - idag är jag inte ens i närheten av den dagliga kaloriransonen men har ändå ätit lagat mat två ggr... ruschig dag dock och inget mellanmål på eftermiddan.

• Hilde

He he he jag ammar... funkar finfint som viktkur för mig.

• janos

Själv har jag tagit det lugnt med vikten ett tag. Har helt enkelt inte haft samma lust och ork. Den glada nyheten är att jag håller vikten ändå, vilket jag är glad över. Jag pendlar upp och ner 5-6 hekton, vilket är helt okej

Kämpa på nu Apg!! Det här klarar du galant

• anne på grönkulla

Skönt! nåt halvkilo hit o dit är ju helt OK - för mig är det mycket en lektion i att äta rätt och kanske lära mig motionera mer regelbundet också... målet är 5 kilo på 6 veckor nu och sen kanske 5 kilo till - det skulle inte göra nåt iallafall. Men maken oroar sig för mig...

Hilde, min mamma påstår samma sak - att hon aldrig varit så smal som när hon ammat (ja, det skulle vara nu, hon rasade i vikt häromåret). Nu är det 10 års åldersskillnad på mig o syrran och jag vet inte om det var skillnad mellan gångerna, dock.

• Rystall

Åh förlåt ÄPV! Jag hade missat.....

Svar på tråden Äntligen fredag del 7