• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

Nope, du är säker gumman ;)

• mammacatta

Åh, va roligt anne! Det var inte igår om man säger så...
    På en fredag åxå, tänk va bra d kan bli!

*släpar in ett gäng divaner*
    Tänkte ha lite sån sitt-lyx här i lyan. Det är ett måste till all julgodis vi konsumerar här.

• mammacatta

Ska jag berätta nåt busigt? Jag äter upp min mans godis. Har aldrig hänt förr. Han har nämligen glömt bort karrat, å nu käkar jag...
    *hehe*

• anne på grönkulla

*spretar nymålade naglar*

men de är bara ljust ljust rosa - så nageln blir lite jämn och glansig, färgen syns knappt.

• mammacatta

*vinkar*
    Hello anne! Vilka fina naglar du har på gång där!

Jag...hrm. Jag har blivit varnad. Igen. För en ur-töntig grej. Jag tyckte att en viss person är lite fånig som använder citat från fl till sin hemsida för att odla sitt ego. Det fick man visst inte skriva... Men det blev inte nåt mer än att de tog bort inlägget och gav mig en knäpp på fingrarna. Här blev d ju väääärldens hallaballo när vi blev varnade. Inte på fl. Bra tycker jag.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7