Inlägg från: anne på grönkulla |Visa alla inlägg
  • anne på grönkulla

Äntligen fredag del 7

*kramar om* Inte är du hopplös inte! Ens värde avgörs faktiskt inte av ens förmåga att reproducera sig, även om jag förstår att ni vill så otroligt mycket, med tanke på hur ni måste ha försökt. Nu har jag ju aldrig försökt eller längtat själv så jag kan naturligtvis inte alls relatera till det på riktigt - bara beundra det tålamod ni och många andra tycks ha i frågan. Jag misstänker att jag själv lätt skulle sk*ta i det efter ett tag! Men det får vi ju veta en vacker dag - vem vet hur det ska gå då...

Vet inte om jag alls lyckas trösta - men som sagt - inte är du hopplös! Om inte annat så är du ju äntligen fredagstjej!

• anne på grönkulla

Bredbandland är ett bra ord för ett trevligt ställe! Det har jag lärt mig här hos er, kära fredagsvänner - ordet alltså! Ja, att det är trevligt också förstås.

Vad jag ville säga var egentligen att mina jobbarkompisar skrattar när jag använder rodet - brukar t ex påstå att jag kan bo var som heslt bara det är i bredbandland!

• anne på grönkulla

Men, Gable, granen ska ju köpas och kläs direkt inför julen - inte nu! Det är ingen mening med att köpa den innan den ska kläs, serdu...

Svar på tråden Äntligen fredag del 7