• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

jalf

Då är det du och jag och hemlisen som shoppar loss:D:D:D:D:D:D

Ja det ser ut att bli snyggt i rummet:p sen ska jag leka inredningsarkitekt:p
    :D ska bli kul:D jag bestämmer/designar och husbandet får snickra:D:D:D:D:D:D

• drea

I dag är det bara Cheers som pratar med sig själv

Du blev söt Id verkar passa dig!

• Hej baberiba

drea

:o va vad säger du:o pratar jag med mig själv:o
    :D:D:D:D

Ja du har rätt jalfen har inte hört mig de sista timmarna:o hon torkar kanske spyor och :[
    :D:D:D:D:D:D

• jalf

Cheers: VAd gullig du är som sitter här och pratar med dig själv. :D:D:D:D:D

Du nu är jag så intresserad av ID att jag måste nog kolla upp det här, låter verkligen som något för mig. Men HUR dyrt är det?? Vad kostar tex foundation? Så man vet på ett ungefär.

Nu ska jag hämta lilla Alice. (L)

Jo, jag har pysslat hela förmiddagen med att sätta in foton från bröllopet i album, så nu ska jag visa på dagis, de har tjatat om det. :D:D:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjingeling

Id låter kanske som nåt för mig oxå... lite nyfiken blir man helt klart

• Hej baberiba

ok girls här kommer lite priser som gäller i småland:D

Foundation: 375:-
    Borste till: ca 395:- kommer ej ihåg...:o

Weilen (mot blank hy): 375:-
    Borste: vet ej men kanske 200:-

Concealer: 250:-
    Borste: 198:- tror jag....

Ögonskuggor: 198:-
    Borstar till det 198:-

Kostar en del men det är garanterat värt det!! börja med foundation och om ni har blank hy så ta Weilen också....Concealern är bra att ha för att dölja mörka ringar under ögonen/på ögonen och om man har ytliga blodkärl i ansiktet.

Men sen tar ju inte allt slut på en enda gång och då blir det tex en grej en gång och en annan gång en annan grej....

Min foundation har tex räckt i 14 månader:o men de säger att om man använder den varje dag dvs 7dagar/veckan så räcker det ett halvår:o....men jag tar så lite av den + att jag inte alltid använder den på helgerna.

• Hej baberiba

Till ögonskuggorna använder man samma borste till alla eller att man har en bredare borste och en smalare....och att man torkar av borstarna på torrt ppr innan man använder nästa färg.

OBS priserna ovan är från Småland är säkert billigare i Storstan:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Oups låter väldigt dyrt...
    Sagt av en som aldrig använder foundation och bara sminkar sig när hon ska på kalas typ

Svar på tråden Oups lite snabb... 6