• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hemligt ( fast inte längre)

Nädå... she´ll be back, i promise

• Hej baberiba

Hemlisen

Goodie goodie..:D:D:D:D:D:D:D:D jag längtar tills dess:D hälsa henne det:D:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Japp det ska jag göra... har inte sett nåt av henne ännu men jag skulle gissa att hon är på ingång... hon brukar hämta sina små troll på dagis vid 3-tiden så hon borde dyka upp när som helst... om hon inte hinner slockna i soffan innan hon kollar datorn vill säga

• Hej baberiba

Bra spanar´n 8) håll koll på henne:D

Men hon hinner nog inte hit innan jag går hem:o men hon kan väl lämna sitt avtryck här iallafall:D

• Hej baberiba

...........kanske en :[
    :D:D:D:D:D:D:D:D

• jalf

Hello Girls!! :D:D:D
    Vad härligt att se att jag varit saknad. :):):):):)

Ja Hemlisen har rätt, jag är helt slut när jag kommer hem, det är tufft att JOPPA och jag ger nog upp snart. ;) Nä, men det har varit mycket elände sedan jag började joppa. Barnen har en efter en varit sjuka, och min MAN opererade knät i fredags ch har varit soffliggande, så ingen hjälp här hemma, vilket gjort att jag fått joppa på ordentligt hemma med. Inte kul! Och en operation som skulle vara ett lätt ingrepp har fått komplikationer och Husbandet ligger nu på sjukhus. Han fick åka in akut i em, efter att haft yrsel och ont hela dagen. Det verkar som att han blir inlagd. De tömmer knät på vätska och sänkan var 65 (normalt 5) så något är galet och vätskan är iväg på analys. Så inget bra här inte!

Jag kikar in när jag får en sekund över och hälsar på er goa tjejer. :D:D:D:D:D:D:D
    Nu har jag dammsugit, tvättat golven och tävttat 7 maskiner tävtt! Inte illa, men uttröttande. ;);)

GRATTIS till Oups-bebisen!! Vad fin hon är. :D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

Klart du är saknad;)

Oj vad du joppar och står i:o tråkigt att höra om husbandet:( hoppas att de hittar felet och att de kan rätta till det fortast möjligt:o Vad har han gjort för op?

Oj har du hunnit tvätta 7maskiner på en dag:o det var inte dåligt med tanke på att en maskin kan ta 1,5timme:o.....hur får du ihop det när du joppar:o......

Förstår att du är helt slut när allt är gjort på joppet och hemma. Duktig av dig att fixa så mkt nu när du är själv;):p

Titta in här när du hinner och kan:)

Kram :p

• jalf

Cheerful: Det är inget vidare med husbandet. Han kom hem mitt i natten och de hade tömt knät på en massa vätska, han har en infektion i knät efter operationen, och nu är han där igen för att se om de behöver gå in igen och spola rent. Han har ett "hopparknä" så de har putsat lite där inne.

7 maskiner tvätt det är precis vad man hinner (knappt) i tvättstugan på 3 timmar, men så har vi 3 maskiner och de tar 50-60 min. Så det är bra.

Idag vaknade stora tjejen och mådde illa så vi har inte haft en rolig morgon. Magsjuka är det värsta som finns. Tack o lov är hon så duktig och snabb att hon hinner till toa. Värre blir det om lillasyster får det. *fasar*

Så idag hänger jag lite här med er. :D:D:D:D

• Hej baberiba

jalf

:o det var inget vidare....:( stackars husbandet:o hoppas det blir ordning på knäet snart...:o

Ujuj magsjuka på ingång...urk:(....håller tummarna att lillan och ni andra inte får det;)

Vill du sckkumpa?;)...är bra att få i sig lite så du håller dig frisk;) och så är det lille lördag idag:D

• Hej baberiba

jalf

Är du ledig från joppet idag eller är det vård av barn:o

Svar på tråden Oups lite snabb... 6