Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
drea
Man kan inte bara beställa bebis:D man får först försöka göra en (du vet nog hur det går till)...fniss.....du är ju lärarn:p
:D:D:D:D
Funkar inte det så kan man adoptera;)
Alla här på Oups är bebissugna eller så är det bebisar på G:D:D:D:D
drea
Ska jag maila dig oxå med bilder på Gerdas bebis:o
Hemlisen
Tack;) vad generös du är idag två pussar:D:D:D:D:D du fick bara en av mig:o
:D
Hemlisen
Sålt många penslar idag:D:D:D:D:D:D:D jalf säger att du jämnt är upptagen och att du inte svara på hennes msn ibland...:D då säger hon att du är väl upptagen med att sälja en pensel:D:D:D:D:D
Har du hört ngt från henne?:o hur går det på hennes jopp? när ska hon masa sig till oups igen?
Haha, japp här säljs det penslar så det står härliga till
Jalf jobbar och sliter och hon är helt slut när hon kommer hem... stackarn hon är ju inte van vid att jobba så hårt som oss vettu
Tror hon slutar nu nån gång, får se om hon dyker upp på msn isf ska jag skicka hit henne
Alltid generös med pussar till mina girls PUSS
Cheers...
jaha var det så man skulle göra Ja, vi övar en del hemma, men än har det inte funkat...
Ja, skicka gärna bilder. Bebisbilder är alltid kul att se på!
Hemlisen
Ja nu får jalfen känna på hur det känns för oss när vi joppar:D:D:D:D:D för nu joppar hon ju själv:D
Ja hon får inte bara vara här och sen bara försvinna..:o från våra liv här på oups..:o..
PUSS:p PUSS:p PUSS:p
drea
Så ni tränar iallfall:D det är ju bra...:D tillslut så tar det sig:p jag håller tummarna;)
Skickar lite positiv energi till dig...swisch swisch (viftar febrilt med armarna mot dig;) )
SÅ nu har jag mailat Gerdis bilder:)