• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • hellokitty

B-kupa.... hmmmmm. Kallas inte det för "äpplen"?
    För meloner är det iaf inte!

Eller kanske tennisbollar?

Hjäääääälp! det skriks! tjing tjong

• Hej baberiba

Kitty

:D:D:D:D:D:D:D:D hahahaha jag har äpplen och du gelehallon:D:D:D:D:D nu får vi passa oss så att Dallis inte äter upp oss:o
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

tjing tjong kitty:D då ska jag passa på och joppa ett par minuter:p

• hellokitty

joppa joppa joppa....

Ludde ligger och kvider.... Han är verkligen helknas idag..
    Suck.... bara tre veckor kvar av denna jobbiga perioden sedan ska han vara snäll i ca tre veckor innan nästa period.... Kan iofs inte vara lätt för som små men HALLÅ?!?!?!?! Kan dom tänka lite på sin mamma!

• Hej baberiba

Kitty

Vad är det fö perioder han har :o tre veckor och sen en vecka skrik:o kollik eller?

• hellokitty

det är inte skrik skrik.... utan mer "hallå! jag vill vara med hela tiden, inte sova trots jag är trött, nej-inte ligga på golvet med mina miljoner leksaker utan bara bli buren hela tiden-skrik"...

nu sitter han i knät och är ganska nöjd men gäspar konstant för att han egentligen borde sova. Har köpt en bok där det står om alla utvecklingsfaser och detta är en av dom största dom går igenom nu. Huvudet växer visst enormt under dessa veckor och intrycken är nästan lite för mycket för dom små....

nu ska vi nog gå och läsa lite saga...

kram kram

• Hej baberiba

Kitty

Vänta du bara:D....när du joppar så är jag mammaledig:D:D:D:D:D:D

• hellokitty

morrn morrn

sitter och väntar på vår nya soffa... dom skulle komma mellan 9-12 så dom kommer väl 11.55.....

• Hej baberiba

Alla shoppar soffor:D:D:D jag är omringad:o
    :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6