Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Dallis
Fick du inte det senaste nr typ i förra veckan om julmat och sill och godis:o
Dallis
Klart du ska ta en paus från oss och äta lite:D
Kan ni inte säga att Gerdas gubbe gör allt hemma? Utom att laga mat iofs... Så kanske de tänker till, å börjar städa lite mer... så dem inte tror att ni lägga ALLT på dem pltösligt en dag?
I princip all städning o tvätt gör han hemma...fast han längtar till den dagen jag inte är gravid ohc kan ta kattlådan igen ... Nån gång är jag duktig o städar lite...
cheers
Jo visst fick jag det men vi har varit i väg med pappersåtervinningen :D ...
Gerda
Hehe jag ger katterna mat och mannen tömmer lådan :D :D
Nu ska jag göra lite mat!
Ses!! :D :D
Gerda
Jag tvättar, dammar och städar toan, bäddar i lakan i sängen, bäddar sängen...
P dammsuger och tvättar fönsterna.3
Sen gör vi oftast maten ihop oh likaså promenaderna med vår kära voffe. Men :[en får jag plocka upp:D
Dallis
:D:D:D men den måste man ju spara lite så man inte missar ngt:D och det gjorde du nu:D
Jag skriver av receptet och mailar dig:D
Gör den kanske ikväll från min hotmail:D
cheers
I vanliga fall delar vi faktiskt på toan, jag tar kattlådan mest... jag lagar i princip all mat och disken (diskmaskin )
Så jag ska ta lite mer grejer att göra hemma när bebbe är född hrm hrm...
Sen håller faktiskt jag reda på massa saker - födelsedagar, fixar alla listor och ser till att julklapparna inhandlas (han bär)... ringer de flesta samtal, han gillar inte telefonprat. Hrm...
Gerda
Jag är som du att jag planerar alla julklappsköp, julkort allt som det ska ringas om, bokar in fester och födelsedagar osv....P gillar inte heller telefonen...kan nästan tro att P tror att den bits eller nåt:o
:D:D:D:D:D
Hej vänner!
Fy f*n vad trött jag är! Joppa är helt klart överskattat. Funderar på om man kan leva hela livet utan inkomst. *räknar o grubblar* :D:D:D Närdå, det var rätt ok. Fast lite jobbigt var det att vara enda svensk i personalstyrkan. Det kändes som om de alla hade olika slags låtsas-svenska. Och det var svårt att inte börja skratta under ett av rapporteringsmötena. (Det är en Kines, fillipin, kurd, irakier och en ryss) Och Kinesen, en jättegullig tjej pratar preciiiiiiiiiiiis så som man hör i alla de där Kines-skämten. Och jag fick ett sådant av Cheerful härom dagen, och det var ju det enda jag kunde tänka på när hon pratade. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ja, en händelserik dag var det. Med diverse knivhot, duschningar, vändningar osv.... En helt vanlig dag i dagens äldrevård.
Här har det minsan hänt grejjer med! Vad FLITIGA ni är tjejer!!
Gerda: Skönt att höra att bebisen mår bra. Synd att du inte fick din glass, men du har ju bananchips istället. :D:D:D
Cheerful: Är snöbollarna de där med vitchoklad o cocos??
Dallandra: Vad mysigt att du är så hm....sugen? En bra period i graviditeten. När är det dags?
Hemlisen: Vart håller du hus?