Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
:D:D:D Jag har kommit på något kul att störa andra som faktiskt JOPPAR med. De som är dumma nog att ha på sin MSN hela tiden: Jag hittar på löjliga sånger och spelar in och skickar som ljudfiler på messenger. (Till hemlisen :D:D:D)Jag har så sjuk humor idag att allt är jättekul! :):) Fast hon svarar ju inte, så hon säljer nog en pensel till någon bondlurk. :D
jalf
Önskar jag hade msn här på joppet:o
:D hade varit kul att få sån trams från dig:D:D:D:D:D
Ja hemlisen säljer nog en pensel för 20spänn:D:D:D det blir hennes dagskassa:D:D:D:D:D:D då går det bättre för mig....:D
jalf
KUL med sjuk humor:D:D:D:D:D:D
synd jah jobbar inte med något så att jag kan sitta här då och då sitter jag ler och tar imot pengar ,ingen tillgång till bt inte :D
08:an Joppar du inte?!! Min tjej det....:D:D
Vet ni att Hemlisen fikar mest på sitt Jopp, Idag har hon ätit en stor GLASSBULLE! Det ni! Så skriver hon så här: "Jag har inte ä'tit en sån sedan gymnasiet (typ 10 år sedan) eller jo förresten, jag åt en förra veckan!"
Jag säger bara det....:D:D:D
Jaja... :D-D
Men hördu du du jalf jag ska tänka på dig när jag sitter här framför datorn och du är på hemmet och torkar
cheers
Vad duktig du är på att sälja med tanke på hur mkt du är härinne!!! *impad* rena begåvningen ju!
Det är bra, ditt barn måste ju ha bra grejer men inte skämmas bort ju
:D :D :D :D :D
jalf
Du får införskaffa sån där mini-bärbar att ha med dig på joppet!!!
Älskar din terror-taktik, kanske jag ska börja med nu när jag ska va hemma?
Morrn:D
jalf
Bra att du skvallrar vad hemlisen gör på joppet:D:D:D:D
Hemlisen
Kul att du ger igen lite på jalf;)
:D