• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Gerda

Dallis, jag har ju bara sett honom på kvällstidningarna.se men han är väl ok på dem bilderna med.... Han får väl visa vad han går för med hellakoptern!!!

Å ja tack... mera alkofri schkumpa o massa choklad tack!!!

Min mamma dreglar visst i omgångar också efter honom, av pappas rapporter.... Men inte lika mkt osm när hon dreglade över Sebastian... drunkningsvarning var det där då...

• Dallandra

cheers
    Klart jag delar med mig av Mackan till dig :D :D :D :D

Nu ska jag gå och göra godis och "provsmaka" :D

Trevlig helg brudar!! :D :D

• Gerda

jalf

Sthlm-city är kvar... tjattra på med din svägerska... hon SAKNADE väl dig

Lustigt, JAG kom iaf iväg tll OSLO city... det var ju hallelujamoment...

Du får shoppa i helgen? Ta med svägerskan... om hon inte är för upptagen med att sin gubbe!

• jalf

Cheerful: Min adress är rauha78@hotmail.com, jag ska maila den med. ;)

Gerda: Det blir så svårt att få med svägerksan för det är ju 50 mils avstånd!! Oslo-city låter riktigt kul. :D:D:D:D Och någon shopping i helgen blir det inte för mannen har match, mot norskar för övrigt. ;) Och att shoppa med två små busfrö är inte så roligt.

• Gerda

jalf

Ojdå... lite långt emellan då med 50mil... Då får hon fortsätta med att inkräkta på dina shoppingtimmar ju

Aha, ska han spela mot norrmän? Det kan inte va alltför svårt låt tjejerna sitta på bänken så kan du shoppa lite istället hihi...

• Hemligt ( fast inte längre)

Oups va tiden springer iväg... fick besök, en kompis som var här med sin lille son på 4 månader villocksåhabebissjukan drabbades jag av nu kan jag säga...
    Hur som helst, tänkte bara önska alla en riktigt trevlig helg

• blivandefruandersson08

känner mig orolig vill gifta mig snart , vet att jag är fjantig och bör inte tänka så men men .
    har frågat om bröllop nästa år snabbt pga min blivande har varit mycket sjuk ,började dåtänka vad händer med mig och barna ifall det skulle hända ågot med honom innan vi är gifta :( kom på att massor händer pga nu är vi ju bara sambon :(
    hjälp tjejer att få mig att tänka på annat :(

• blivandefruandersson08

jalf älkommen hit :)

• Hej baberiba

jalf

Tack för adressen:D ska msnbomba dig när jag är ute där:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6