Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Gerda
Du är inte heller lite knäpp själv:D:D:D:D:D:D:D men kul har vi:D
Mer Schkumpaaaaaaaaaaa nån:D
Å herre... har hon slopat både bh och trosor... hos mig kommer hon då inte då, det är ett som är säkert... tyngdlagen lär ju ha tagit ut sin rätt på stackars lillis
Jisses Lillan är portad överallt:o vad göra:o
OK jag spanar efter en vikarie8)
:D
Cherrs spanar´n 8) har hittat en ersättare och ni kan aldrig gissa vilken:D
öhhh Gissa:D
Nä vågar inte... för det är ju du som är spanarn och vad vår spanare luskat fram går aldrig att gissa, du e en klass över mig i det läget
Hallå brudar, har ni fest eller??!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Jisses vad ni har legat i medan jag varit och jobbat de senaste dagarna :o
Välkommen jalf :D Alltid kul med nykomlingar :D
Jaha var är hunkarna?? Jag vill ha med en ny hunk.. nämligen IdolMarkus, vad säger du om det cheers ;) :D
Dallis
Vad du tjatar om idol-markus
Är det han som ska hellakoptra idag?!
Brudar!
Jag kom aldrig iväg till Sthlm-city idag, för svägerskan ringde och tjatade i 2 timmar! Så det enda stället jag har varit på är i telefon. Blir så trött på Hemlisen som bombar mig på MSN samtidigt. :D:D:D
Dallandra: Kul att träffas! Det är som sagt jag som är Latex-Jalf! :D:D:D:D:D:D Men jag bjuder på det. Och Hemlisen är nästan ännu snyggare i sina kallingar, fast det är nog mest hennes Husband som använder dem nu. ;) Hemma i köket när han lagar mat åt sin fru. Han är väldigt huslig och vältränad förstår ni. :D:D:D:D
Gerda: Tack, flickorna är underbart söta! :D Fast det tycker man nog alltid att ens egna är.
Cheerful: Skicka lite mer schumpa för min är slut.