Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Schkåååål brudar!
Hjälper inte att ligga o vila Så då kan lika gärna sitta uppe i sängen o dricka lite schkumpis Alkofritt visserligen, men bebis likes ändå! (Måste komma fr de ryska generna fr pappans sida... )
Party party... vem står för hellakopter-underhållningen idag? Inte Runar o Markolio hoppas jag!
Tjohooo
Har ni fest eller
jalf
Jag bor i Oslo... så mitt stackars barn kommer att födas norrman!
Gerda
Norrmän är ju ett himla käckt folk så det är inget att oroa sig för... det kommer bli kjempe grejt
Gerda: Mina barn är födda finna så norrman är helt ok. :D:D:D
FINNAR ska det vara ;)
Vill ni ha något att vila era festande ögon på så kan ni kika på mina möhippebilder. Jag bjuder på det! :D:D
picasaweb.google.com/rauha78/MHippa
Du är allt givmild du jalf... Det finns några riktigt bra bilder där, särskilt den där jag har dom snygga latexkallingarna på mig
Jag bor i mörkaste småland där det nuförtiden är ljust:D efter värsta stormen Gudrun:o
Kronsessan Vickan var här i tisdags på besök:D hon hälsade på riktiga hunks nämligen våra brandmän:D:D:D lyllos henne:D:D:D:D tror att jag ska fixa en egen storm så de kan komma och rädda mig:D:D:D:D:D
Sen tog jag och sessan en fika:D
Jag är halvfinne:D så då måste jag vara född på en båt mellan Finnlandet och Sverigelandet:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D hur ska man annars förklara det:o
:D