Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Gerda
Jag har blivit godkänd av snyggingarna:p så jag godkänner dig också för du är :[söt:p
jalf
ogift (planerat bröllop 070707)
bebis vräks 23/11 (önsketänkande)
Flickor
Ska också "dra" nu.... hasa mig runt i lägenheten... och ta mig upp på stan
puss på er!
jalf
är bara snygg på vår bröllopsdag:D hahahahahaha.....men säger Hemlisen att jag är snygg så är jag väl det men jag ska säga att min husband är :[snygg:D särskilt när vi är nakenfiiiiiiiiiiiisar:D:D:D:D:D:D:D ASG* han är megasnygg i kläder oxå;)
Vad tusan är det mer er girls:o Inte pysa och lämna mig ensam kvar här:o snyft...:( jag behöver inte joppa....tänkte BT:a fram till 14:30 för då ska jag käka tårta:p MUMS högsta chefen i bygget bjussar för vår avdelning gick superduper bra i oktober:D sen efter det så ska jag hem:D
Oj vad jag joppar:D:D:D:D
jalf
OK lägesrapport från cheers vi är gifta sedan 050813 och ska adoptera en liten från Kina. Vi hoppas få resa i sommar eller precis efter sommaren. Barnbesked kommer nu i vår kanske i maj/juni:D
Stackars dig cheers
Men jag måste passa på när jag kan gå nån meter i timmen så kanske jag kommer till ett apotek, post... å sen nån rolig affär också
Gerda
Ta den roliga affären först då:D så om du inte orkar mer sen så kan du gå hem:D vaddå posten vad är de för ngt?:o
:D:D:D:D:D
Go´eftermiddag tjejer! Är ni kvar eller?? :D:D:D
Cheerful: Oj vad spännande att vänta på barnbesked!! Hoppas att ni får det fort så ni kan åka och hämta ert barn! Vilken känsla det måste vara!
Var tårtan god? Jag är så ruskigt sugen på något sött nu efter middagen. Undrar om jag kan smygäta choklad? Barnen och Mannen ligger på golvet här och pusslar.
Gerda: Det är ju bebisdags när som helst nu ju!! Håller tummarna för dig. Du kommer snart att vara med om det största och häftigaste i ditt liv. Att bli mamma! :D:D:D Börjar bli lite bebissjuk nu.....
Hur gick shoppingen?? Själv slank jag inte på Lindex och shoppade visst en del grejjer till flickorna som jag inte skulle. Det är så svårt att låta bli! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Shoppingen gick bra!
Ordnade allt som var kvar till BB-väskan - bröstvärmare, bröstvårts-salva, intimservetter å massage-mojäng till ryggen när Andreas inte orkar med händerna mer...
det är bara godiset kvar, men det vågar jag inte handla förrän det är dags, annars går det åt måååånga kilon snask
Fixade julklapparna till gudsonen o sambons systerson + födelsedagspresent till honom. Andreas julklappar är klaaaaara också! Häääärligt!
jalf
Det är bara bra att du hittade saker till flickorna Det är ju svårt att inte få med sig onödiga grejer hem... det hör nog till kvinno-generna
Ja, snaaart kommer bebis ut! Å vi längtar så vi längtar. Fast ikväll är A på ledsagarkurs på förlossningen, så bebis kan ju vänta till 20-21 när kursen är klar så är pappa redan på plats och redo
Morning!!!
:D :D :D :D
Idag är inte en bra dag med fogarna... undrar om de som har maraton-guinessrekordboks-s*x har det så här dagen efter mellan b*nen? Fast jag har ju inte försökt mig på nåt SÅNT rekord... jag har bara foglossning eller nåt.
ONT som f*n gör det iaf å snart har jag ingen A hemma som kan hjälpa mig...