Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Gerda: Tankeverksamheten sjunker när man är gravid, allt går lite mer sakta. Och har man varit på väg till stan i 3 dagar, så verkar det vara sant. :D:D Jag vet för jag har gått igenom det två ggr redan. ;)
Mannen spelar för det grönvita laget från söder. Och ja, han är ju rätt snygg. Tycker iaf jag och Hemlisen. :D:D
Ja han är skitsnygg och så har han en väldigt fin rumpa
Och så är han underbart snäll också
jalf lyxhustrur brukar vara bra på att dricka sprit:D:D:D:D
åhhh.... nu vill jag klämma på snygg rumpa också... men den sitter 40 min bort och programmerar tråkiga datorsaker....
Va fuskigt ändå att hemlisen får klämma på rumpan också, det var vääääldigt generöst. Jag delar inte "min" rumpa med nån hahaha... fast han får gärna visa andra med snygga jeans o så... men då får de bara titta haha!
jalf
Snyggt med långa naglar:p är den bröllopet:o eller har du alltid låååånga naglar?:p
USKA??:o vad är det förngt:o
är det jalf som var bruden på länken... från kameran som hemlisens man gömde?!
*fattar inget, men bara lite*
Då är ju jalf VÄRSTA piunglan ju! Å brudgummen fotbolsspelaren? Också snygg... men frugan ännu snyggare ju!
Hemlisen - är det du som är tärnan då?! Vad snygga alla är ju....
Gerda
jag är inte gravid och jag fattar ingenting:D:D:D:D:D:D:D:D men iofs så ska vi ju adoptera så snart är jag oxå gravidos:D
Gerda
Har du datorn i duschen:o
:D:D:D
Cheers
Undersköterska
Det vet jag för jag har 2 sånna kompisar å jag läschpar alltid när jag ska säga det snabbt... fast de är nog ssk:are nu om några månader.... vet du vad det är?!