Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Gerda
Jag är toppensäljare:D kan sälja allt:D:D:D:D:D:D:D
Men även om du inte får plats i duschen längre så kan du köpa ett silikon tangentbord av mig ändå:D:D:D:D de är bra att ha när man har bebis om bebis spyr eller :[er ner det så kan man bara spola av det med vatten och torka, bra va?:p
jalf
Ojdå:o måste man vara snygg för att vara med i ert gäng då kan vi inte bada plaskdamm ihop eller umgås:o
:D
Kanske kan vi vara i kameran om du köper en sån, men det kan vara lite svårt så du får fjäska järnet isf
jalf
Jo, jag kände visst igen din man på egenhand. fast inte namnet eller så... men från sporten säkert...
kan ju va din bror, du e pingla så han är säkert snygg
Jag vill också gifta mig! nåja, ska klämma ut bebis först... å sen inte äta så mkt... Fast våra gäster är nog inte så snygga Eller jo, min sambo e ju det det får väl duga?
Nä tjejer, nu har jag ju suttit vid datorn typ hela dagen!!:D:D Gjort lite nytta mellan inläggen, so städat toa, duschat, ätit och fikat. :D:D:D Kanske man skulle ta en tur ut innan det är dags att hämta små-sessorna??
Ser ialla fall fram emot en toppenfest imorgon!
Å jalf... så det är din bror?! Är han singel? Ledig? Bachelor?
Jag är ju än så länge ogift.... haha...
Men lilla cheers, du är ju ursnygg klart du får vara med
cheers
vi kan plaska i fula-avdelningen av deras snygga fest! SÅÅÅÅ fula är ju vi inte Så vi kommer in iaf... slipper planka!
Cheerful: Jag har ju sett era bilder och ni är ju tok-snygga! Klart kvalificerade. :D:D:D
Gerda: Hur långt är det kvar tills bebisen tittar ut? Och ni är inte gifta? Bara kollar läget lite....;)
Nä nu måste jag få nåt gjort, jag har ju ett jopp att sköta oxå... hmm fast det kan man inte tro... trodde ett tag i min vildaste fantasi att oupsa var mitt jopp, men tyvärr så var det inte så...
Om vi inte hörs mer idag så ses vi på kalaset imorgon